دوشنبه 24 خرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گزارش تهاجم نيروهای لباس شخصی به دفتر آيت الله منتظری، و پلمب دفتر، اطلاعيه احمد منتظری

باسمه تعالی

روز يکشنبه ۲۳/۳/۱۳۸۹ نيروهای مهاجم به دفاتر آيات عظام منتظری(ره) و صانعی (دامت برکاته) حمله نمودند.

اين تهاجم که از ساعت ۱۶ به بهانه حضور حجةالاسلام مهدی کروبی در قم آغاز شده بود تا پاسی از شب با شکستن شيشه های دفاتر آنان و سر دادن شعار ادامه داشت، در نهايت به تسخير دفاتر و تخريب اموال آنها در ساعت ۴ بامداد روز دوشنبه اول ماه رجب منجر شد. مهاجمين از هيچ گونه اهانتی دريغ نکردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


لازم به ذکر است اين تهاجمات در پی احضارها و تهديدهای مکرر اينجانب احمد منتظری توسط اداره اطلاعات و دادگاه ويژه روحانيت قم مبنی بر بستن دفتر آيت الله العظمی منتظری (ره) و ندادن شهريه ايشان به طلاب صورت گرفت.

نکته جالب در اين ميان حضور و سکوت نيروهای انتظامی و گارد ويژه و هماهنگی کامل بين آنها و نيروهای لباس شخصی بود. در طی اين حمله کليه اموال دفتر تخريب و عکس های معظم له پاره و مورد اهانت قرار گرفت.

شيشه ها، صندلی ها، و حتی تلويزيون دفتر را شکسته اند، پرده ها را کنده اند و با آويزان شدن از پنکه های سقفی و لگد کردن جاروبرقی آنها را خراب کرده اند.

به دنبال اين تهاجمات، در صبح روز دوشنبه ۲۴/۳/۱۳۸۹ حدود ۱۵ نفر از نيروهای اطلاعات با حکم دادگاه ويژه روحانيت در محل دفتر آيت الله العظمی منتظری (ره) حضور يافته و نسبت به بازرسی و توقيف اموال تخريب شده و پلمب دفتر اقدام نمودند و به اين شکل قلم تاييد بر تمام اعمال خرابکارانه نيروهای مهاجم کشيدند. اين در حالی است که از نيروهای امنيتی انتظار می رفت نيروهای خودسر را کنترل نمايند و امنيت را به منطقه برگردانند. اما متاسفانه حتی يکی از اوباش دستگير نشدند.

۱۳۸۹/۳/۲۴
احمد منتظری


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016