چهارشنبه 26 خرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مبهم بودن وضعيت و شرايط دستگيرشدگان ۲۲ خرداد، فعالين حقوق بشر و دمکراسی

بنابه گزارشات رسيده به "فعالين حقوق بشر و دمکراسی در ايران" از سرنوشت و وضعيت اکثر دستگيرشدگان ۲۲ خرداد ماه هيچ خبری در دست نيست و خانواده های آنها در نگرانی فزآينده ای بسر می برند.

تعداد زيادی از مردم تهران در جريان اعتراضات گسترده در روز ۲۲ خرداد دستگير و به نقطه نامعلومی منتقل شدند و از وضعيت و شرايط اکثر آنها خبری در دست نيست . از جمله دستگير شدگان روز ۲۲ خرداد احمد شاه رضائی دانشجوی معماری دانشگاه يزد در حوالی دانشگاه تهران با يورش بسيجيها دستگير و با ضرب و شتم وحشيانه به نقطه نامعلومی منتقل شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


روز دوشنبه ۲۴ خرداد ماه مامورين وزارت اطلاعات به منزل آقای شاه رضائی در شهريار کرج يورش بردند و مدت طولانی منزل آنها را مورد بازرسی قرار دادند.

آقای احمد شاه رضائی از دوستان بابک ساران می باشد وبازجويان وزارت اطلاعات خانواده آقای شاه رضائی را تحت فشار قرار داده اند و به آنها گفته اند که اگر آنها عليه بابک ساران شکايت کنند فرزند آنها را آزاد خواهند کرد.

اين شيوه های رايج و معمول و رذيلانه بازجويان وزارت اطلاعات جهت ايجاد اختلاف و درگيری بين خانواده ها و حتی درون خانواده زندانيان سياسی است.

دانشجوی زندانی به زندان اوين منتقل شده است ولی خانواده آنها از وضعيت و شرايط فرزندشان بی خبر هستند.خطر جدی وجود دارد که بازجويان وزارت اطلاعات برای گرفتن اعترافات دروغين و پرونده سازی عليه اين دانشجوی زندانی او را تحت شکنجه های جسمی و روحی قرار دهند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016