پنجشنبه 3 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تخريب پنجاه منزل از منازل بهائيان در روستای ايول مازندران، رهانا

شهروندان بهايی روستای ايول مازنداران، متوجه شدند که اهالی غير بهايی اين روستا در حال تهيه‌ی استشهاد محلی به جهت تخريب، تسطيح و خاکبرداری منازل بهائيان هستند و اين امر روز گذشته، در اين روستا آغاز شد.

خبرگزاری حقوق بشر ايران
رهانا: شهروندان بهاييروستای ايول مازنداران، روز اول تير ماه به بخشداری کياسر مراجعه کردند وآنان را در جريان گذاشتند ولی اين موضوع توسط آن نهاد نفی و غير قانونی اعلام شد روز بعد از آن، ضمن مراجعه‌ی مجدد به بخشداری کياسر به فرمانداری و استانداری در ساری و دادگاه عمومی کياسر و پاسگاه نيروی انتظامی تلمادره نيز مراجعه شد ولی همگی اظهار بی اطلاعی کرده و چنين اقدامی را محکوم و غير قانونی دانسته و مسببين آن را مجرم قلمداد کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار رهانا، اما در اين ميان يک خانواده‌ی بهايی، (محمود پيری) در نزديکی منزلشان مواجه با ماشين پرايدی می‌شوند که چهار نفر سر نشين داشته و مشاهده می کنند که تعدادی از افراد بالای ساختمان آنان مشغول تخريب هستند.

در همين زمان محمود پيری مورد ضرب و شتم از جانب يکی از سرنشينان ماشين شده و مجبور به ترک محل می شوند.

خانواده‌ی پيری به همراه يک خانواده‌ی بهايی ديگر (روحانی)، حق ورود به محل حتی حدود آن را از جانب افردای که مشغول خراب کردن منازل هستند ندارند و مدت ۴۸ ساعت روستا و اطراف آن در قرنطينه است و مرتب در اطراف به گشت زنی مشغول هستند که کسی وارد روستا نشود و راههای ورودی به روستا را نيز مسدود کرده‌اند .
طبق اظهار يکی از افراد هم اينک ۴ لودر با تعدادی کاميون مشغول تخريب، تسطيح و خاک برداری از حدود ۵۰ منزل از منازل بهائيان ايول هستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016