چهارشنبه 9 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تشديد وضعيت نامناسب جسمانی مجيد توکلی و بی توجهی مسئولان زندان به نيازهای پزشکی وی، دانشجونيوز

اوضاع جسمانی توکلی شديدا وخيم شده، تا حدی که به علت سرفه های شديد دچار خونريزی شده است.

به گزارش دانشجونيوز، يکی از همبندان مجيد امروز با نزديکان وی تماس گرفته و خبر از وخامت شديد حال او داده است. به گفته نزديکان توکلی، وی به علت سرفه های شديد دچار خون ريزی شده و تا کنون اعتراض همبندان او برای ارسالش به بهبداری يا درمانگاه اوين بی نتيجه بوده است. شرايط جسمی مجيد تا حدی رو به وخامت گذارده که وی توان مکالمه تلفنی را نيز از دست داده است. وی امروز با مادر خود تماس گرفته اما به علت سرفه شديد قادر نبوده است تا با مادر خود آن هم بعد از چند روز بی خبری صحبت کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مجيد توکلی، از فعالين معروف جنبش دانشجويی ايران که از اول تيرماه به بند ۳۵۰ منتقل شده است، در شرايط جسمی نامساعدی به سر می برد و مسئولان نسبت به رسيدگی به وضعيت وی تا کنون بی توجه بوده اند.

پيش از اين و درپی انتشار يادداشت های انتقادی از سوی وی، مسئولين زندان و وزارت اطلاعات او را تحت فشارهای شديد جسمی قرار داده و وی را به سلول انفرادی منتقل ساختند و حتی به منظور ارعاب وی کار را تا حد تهديد جانی وی پيش برده بودند. توکلی در اعتراض به انتقال خود به انفرادی دست به اعتصاب غذای خشک زده بود که تبعات جسمانی بسيار شديدی را برای وی به همراه داشته است. در چند روزه اخير هم وضعيت جسمی وی به شدت رو به وخامت گذارده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016