جمعه 11 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مادر مجيد توکلی: لااقل يک شماره حساب به من بدهند تا هزينه درمان فرزندم را به حسابشان بريزم، دانشجونيوز

مجيد توکلی در روزهای گذشته و درپی رو به وخامت نهادن وضعيت جسمانی اش به بهداری زندان اوين اعزام گشته است اما پزشکان زندان به وی گفته اند که می بايست وی به پزشک متخصص ارجاع داده شود.

برادر مجيد توکلی در تماس با سايت دانشجونيوز، در مورد آخرين وضعيت مجيد توکلی گفت: " طی اين چند روز گذشته مجيد به بهداری اعزام شده است اما پزشکان قادر به درمان مجيد نبودند و گفته اند که شما را بايد متخصص ببيند و ما نمی توانيم شما را درمان کنيم . در حال حاظر بيش از يک هفته است که شبها از بينيش خون می آيد و سرفه های شديد همراه با سردرد دارد و يکی از پزشکان اعلام کرده که شايد به علت مصرف داروی زياد باشد که باعث بروز عوارض شده است و بدن شما ديگر در مقابل داروهای ما قوی شده است و بايد حتما متخصص شما را به بيند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


شلوغی بند ۳۵۰ و نبودن امکانات مناسب بهداشتی باعث شده که مجيد با توجه به بيماری ريه که داشته وضعيت وخيمی پيدا کند و دچار خون ريزی معده هم شده است ."

همچنين مادر مجيد در اعتراض به عدم رسيدگی به وضعيت فرزندش به خبرنگار ما گفت: " حالا که به مجيد مرخصی نمی دهيد تا حداقل بيماريش را درمان کند. مسئولين يک شماره حساب دهند تا ما پول به حسابشان بريزيم تا پزشک و داروی مورد نياز برای فرزندم را تهيه کنند چرا که فرزندم سالم بود و شما او را به چنين وضعيتی رسانده ايد و حال که قصد در مان او را نداريد و مرخصی هم نمی دهيد يکه شماره حساب بدهيد و بگويد چقدر هزينه دارد تا آن را برايتان واريز کنيم."

همچنين روز گذشته سيدضيا نبوی فعال دانشجويی دربند در اثر عدم توجه مسئولين بند به بيماريش، دچار حمله عصبی شده بود. عدم رعايت استانداردهای بهداشتی و عدم رسيدگی به درخواست های پزشکی زندانيان از جمله موارد نقض قوانين قضائی جمهوری اسلامی و قوانين حقوق بشر بين الملل است که مکررا توسط مسئولين زندان های ايران تکرار می گردد. اين گونه برخوردهای غير انسانی در راستای افزايش فشار بر زندانيان سياسی و خانواده ايشان ارزيابی می شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016