پنجشنبه 17 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تعيين وثيقه ١۵٠ ميليونی برای عبدالرضا احمدی، رهانا

دادگاه انقلاب برای آزادی عبداالرضا احمدی وبلاگ‌نويس و فعال حقوق بشر وثيقه ۱۵۰ ميليونی تومانی تعيين کرده است.

خبرگزاری حقوق بشر ايران - رهانا
عبداالرضا احمدی، از اعضای «خانه حقوق بشر ايران» از ۱۲ اسفند ماه گذشته توسط مامورين امنيتی بازداشت و تا کنون در بند ۲ الف زندان اوين بوده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار رهانا، عبداالرضا احمدی که در طی اين مدت تنها سه بار با خانواده ملاقات داشته بعد از چهار ماه بازداشت، دادگاه انقلاب برای او وثيقه سنگين ١۵٠ ميليون تومانی تعيين کرده است.

خانواده وی در طی روزهای آينده برای توديع وثيقه سنگين احمدی اقدام خواهند کرد.

احمدی در جريان بازداشت کنشگران حقوق بشر در اسفند ماه گذشته همراه نزديک به ٢٠ تن از فعالين حقوق بشر بازداشت شده بود. بيش‌تر اين افراد تا کنون آزاد شده‌اند. دکتر حسام فيروزی، ميلاد ابراهميميان، نصور نقی‌پور از جمله کسانی هستند که طی هفته‌های گذشته آزاد شده‌اند.

از بازداشت شدگان اسفند ماه گذشته که جمعی از کنشگران حقوق بشر را در روزهای يازدهم و دوازدهم اسفند در بر می‌گرفت، تنها مهدی خدايی فعال دانشجويی و محبوبه کرمی عضو کمپين يک ميليون امضاء در زندان هستند.

محبوبه کرمی هم اکنون در بند عمومی زنان زندان اوين است و دادگاه‌اش به هجدهم مرداد ما موکول شده است، مهدی خدايی نيز روز گذشته برای ارائه آخرين دفاع به شعبه سوم بازپرسی زندان اوين، نزد قاضی کيانمنش منتقل شده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016