جمعه 25 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محسن رضائی: انتظار رهبری و مردم پيگيری بی‌مسامحه حوادث کهريزک و کوی دانشگاه است، ايلنا

- اگر سپاه به وجود نمی‌آمد، همان حوادث پس از مشروطه و ملی شدن صنعت نفت رخ می‌داد و انقلاب اسلامی از دست ملت ايران می‌رفت
- قضاوت نهايی در زمينه کهريزک و کوی دانشگاه منوط به اتمام رسيدگی به اين پرونده‌ها است.


ايلنا : دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: انتظار مقام معظم رهبری و مردم، پيگيری بدون مسامحه حوادث مربوط به کهريزک و کوی دانشگاه است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايلنا، محسن رضايی در حاشيه مراسم سالگرد درگذشت محسن روح‌الامينی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انتظاری که مقام معظم رهبری و مردم دارند اين است که در پيگيری حوادث مربوط به کهريزک و کوی دانشگاه هيچ مسامحه‌ای صورت نگيرد و عدالت به صورت کامل رعايت شود. البته قضاوت نهايی در اين زمينه منوط به اتمام رسيدگی به اين پرونده‌ها و اطلاع‌رسانی مربوط به آن است.
دبير‌مجمع تشخيص مصلحت نظام همچنين در پاسخ به سوال ديگری با اشاره به ايام ولادت امام حسين(ع) و روز پاسدار، خاطرنشان کرد:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی پر برکت است که از زمان تولد خود حوادث بسيار بزرگی را از ايران و مردم ايران دفع کرد و با تاسيس سپاه، تهديدات بزرگ در ابعاد مختلف از جنگ گرفته تا توطئه‌های گوناگون خنثی شد.
رضايی تشکيل سپاه را ابتکار امام(ره) دانست و تاکيد کرد: اگر سپاه به وجود نمی‌آمد، همان حوادث پس از مشروطه و ملی شدن صنعت نفت رخ می‌داد و انقلاب اسلامی از دست ملت ايران می‌رفت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016