پنجشنبه 31 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تعطيلی کوی دانشگاه تهران و انتقال دانشجويان به خوابگاه های سطح شهر، دانشجونيوز

بر اساس شنيدها قرار است که ساختمان های ۱۸ و ۱۹ کوی دانشگاه در تعطيلات تابستان و در مرحله ی بعد، پس از ثبت نام دانشجويان خوابگاهی در مرداد ماه بسته شود و دانشجويان ساکن به خوابگاه های سطح شهر فرستاده شوند.


به گزارش دانشجونيوز، ساختمان های تعطيل شده قرار است مانند ساختمان های ۲۳ ، ۲۰ و ۲۱ که سال گذشته بعد از حمله به کوی دانشگاه به طور کامل تخليه شد، به متأهلين اختصاص داده شود و باقی ساختمان ها برای اسکان به دانشجويان کارشناسی ارشد و دکترا تعلق يابد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


پيش از اين فرهاد رهبر، رئيس انشگاه تهران اعلام کرده بود که خوابگاه کوی دانشگاه به دانشجويان ارشد و دکترا اختصاص خواهد يافت. به گفته دانشجويان، سياست در پيش گرفته شده از سوی دانشگاه تهران جهت تخليه ساکنين کوی و پراکنده ساختن دانشجويان به دليل ممانعت از شکل گيری اعتراضات و تمرکز زدايی است.

از سال ۱۳۸۷ پس از ثبت نام دانشجويان ورودی ۸۷ و ۸۸ خوابگاه های سطح شهر به آنان اختصاص می يابد و از حضور دانشجويان در کوی دانشگاه جلوگيری به عمل آمده است.

گفتنی است خوابگاه های قرار گرفته در سطح شهر تهران دارای حداقل امکانات رفاهی بوده و جهت اسکان دانشجويان مناسب نيستند.

همچنين اخيرا به دانشجويان ابلاغ شده است که به دانشجويان ترم ۱۰ کارشناسی و ترم ۶ کارشناسی ارشد نيز خوابگاهی تعلق نمی گيرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016