پنجشنبه 31 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رحيمی، معاون اول رئيس جمهور: ايران از نظر توليد ناخالص ملی و رشد اقتصادی در رتبه ۱۷ جهان قرار دارد، ايسنا

ـ به زودی در پارس جنوبی از قطر پيش خواهيم افتاد
ـ سود سرمايه گذاری در ايران ۲۵ تا ۷۰ درصد است

معاون اول رئيس جمهور گفت: دولت در برنامه پنجم توسعه ۲۰۰ هزار ميليارد تومان در بخش نفت سرمايه گذاری خواهد کرد و به زودی از نظر برداشت در مخازن مشترک با قطر، پيش خواهيم افتاد.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، محمدرضا رحيمی در همايش ارائه بيستمين گزارش انکتاد درباره سرمايه گذاری مستقيم خارجی گفت: ايران از نظر توليد ناخالص ملی و رشد اقتصادی در رتبه ۱۷ جهان قرار دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: بنا بر اعلام خود سرمايه گذاران خارجی، سود سرمايه گذاری در ايران ۲۵ تا ۷۰ درصد است و با امکانات و منابعی که داريم می توانيم از اين منابع برای سرمايه گذاری در طرح های ملی استفاده کنيم.

به ايجاد يک ميليون و ۱۰۰ هزار جايگاه شغلی در کشور موظف هستيم

وی گفت: از طريق وزارت امور اقتصادی و دارايی ۱۱ ميليارد و ۵۰۰ ميليون يورو اوراق مشارکت ارزی دولتی برای طرح‌های نفت، گاز و نيروگاه ها منتشر می‌شود.

او درباره اشتغال گفت: به ايجاد يک ميليون و ۱۰۰ هزار جايگاه شغلی در کشور موظف هستيم که با تحقق آن، نرخ بيکاری از ۱۱ به کمتر از ۸ درصد خواهد رسيد.

وی درباره رفع مشکل مسکن افزود: اخيراً قراردادی با ترکيه برای ساخت ۲۰ هزار واحد مسکن امضا شده است که در تعديل قيمت ساخت مسکن با همکاری پيمانکاران داخلی تأثير داشت.

بورس ايران يکی از مطمئن ترين بازارهای جهان است

معاون اول رئيس جمهور درباره بورس کشور گفت: بورس ايران يکی از مطمئن ترين بازارهای جهان است و بايد از کشورهای اسلامی برای سرمايه گذاری در بورس ايران دعوت کنيم.

رحيمی با تأکيد بر اينکه قانون سرمايه گذاری خارجی ايران از مترقی ترين قوانين است، گفت: با تصميمی که در شورای عالی اداری کشور گرفته شد، به زودی تمام موانع موجود را در راه سرمايه گذاری حذف می کنيم؛ به طوری که حداکثر در مدت دو هفته، به تقاضای سرمايه گذاران به ويژه سرمايه گذاران خارجی پاسخ داده خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016