جمعه 1 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ديدار زهرا رهنورد با خانواده اسانلو، جرس

روزگار چنين نخواهد ماند

جرس: زهرا رهنورد با خانواده منصور اسانلو، رييس سنديکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، ديدار کرد.

بر اساس گزارش رسيده به جرس در اين ديدار زهرا رهنورد ضمن همدردی با همسر و مادر اسانلو و ديگر اعضای اين فعال مدنی، برای آنان و زندانی دربندشان آرزوی صبر و سلامتی کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رهنورد تاکيد کرد که روز و روزگار، چنين نخواهد ماند و، سختی‌ها با پايداری و اميد و صبوری، به فرجام خواهد رسيد.

او همچنين با انتقاد شديد از برخوردهای غيرانسانی و غيرقانونی انجام شده با زندانيان سياسی و خانواده‌هايشان در ماه‌های اخير، ابراز اميدواری کرد که روند مزبور هرچه زودتر پايان پذيرد.

در اين ديدار اعضای خانواده اسانلو به شرح مجموعه مشکلات و سختی‌ها و فشارهايی که در سال‌های اخير متوجه اين فعال مدنی و خانواده‌اش شده است، پرداختند.

منصور اسانلو رئيس ۵۱ ساله‌ی سنديکای شرکت واحد در چند سال اخير، بارها مورد بازداشت و برخوردهای خشن قرار گرفته است. وی در آخرين بازداشت خود، از تابستان ۱۳۸۶ تاکنون در حبس است.

اسانلو هم‌اينک همراه با جمعی ديگر از زندانيان سياسی حوادث پس از انتخابات ۲۲خرداد ازجمله عيسی سحرخيز، احمد زيدآبادی، حشمت‌الله طبرزدی، مهدی محموديان و مسعود باستانی در زندان رجايی‌شهر کرج بسر می‌برد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016