دوشنبه 4 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هاشمی رفسنجانی: مهم ترين هدف دلسوزان بايد مراقبت از اصل نظام باشد، ايلنا

ـ اهميت به اخلاق، راستگويی، پايبندی به قانون و حرمت انسان‌ها به‌ويژه در حوزه سياسی و رسانه‌ای می‌تواند جامعه و مردم که به دنبال الگو هستند را در مقابل بسياری از بدی‌ها و کجروی‌ها مصون نمايد


ايلنا: رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام رئيس مجلس خبرگان رهبری تاکيد کرد : مهمترين هدف دلسوزان نظام در شرايط فعلی بايد مراقبت از اصل نظام جمهوری اسلامی باشد و همه بايد در اين مسير حرکت کنيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايلنا ، آيت‌الله هاشمی رفسنجانی در ديدار جمعی از اعضای جمعيت توليدگران ايران اساس سند چشم‌انداز بيست ساله کشور را حرکت در مسير دانايی محوری عنوان کرد و گفت: بهره‌وری و رشد همه‌جانبه کشور در گرو اهميت به جايگاه علم و دانش است.
رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام؛ با اشاره به ظرفيت‌های موجود کشور در زمينه‌های علمی، نيروی کار جوان و تحصيلکرده و همچنين منابع عظيم در حوزه‌های انرژی و معدنی، تأکيد کرد: نقد اين سرمايه‌ها و قرار دادن آن در مسير توسعه نيازمند مديريت صحيح و حرکت در مسير برنامه‌هاست.
وی با بيان اينکه مردم ايران استحقاق داشتن کشوری پيشرفته با سطح رفاه بالا را دارا هستند، تأکيد کرد: ساخت ايران تنها راه معرفی اسلام به عنوان يک الگوی حکومتی در جهان است و دنيا به ايران به عنوان محصول نظام اسلامی نگاه می‌کند.
رئيس مجلس خبرگان رهبری در پاسخ به حاضران در خصوص شرايط فعلی کشور در حوزه سياست خارجی و مسائل داخلی تصريح کرد: مهمترين هدف دلسوزان نظام در شرايط فعلی بايد مراقبت از اصل نظام جمهوری اسلامی باشد و همه بايد در اين مسير حرکت کنيم.
هاشمی رفسنجانی حوزه اجتماعی کشور را نيازمند مراقبت عنوان کرد و گفت: اهميت به اخلاق، راستگويی، پايبندی به قانون و حرمت انسان‌ها به‌ويژه در حوزه سياسی و رسانه‌ای می‌تواند جامعه و مردم که به دنبال الگو هستند را در مقابل بسياری از بدی‌ها و کجروی‌ها مصون نمايد.
در ابتدای اين ديدار آقای ظفرزاده دبيرکل جمعيت توليدگران ايران و همچنين بحرينيان، ابراهيمبای سلامی، رضوی، بهيار سليمانی و باقری نژاد هر کدام مطالبی را در مورد مشکلات حوزه توليد، صنعت و همچنين مسائل روز کشور در حوزه‌های سياسی و اجتماعی به اطلاع رساندند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016