سه شنبه 12 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حميد مقدس جهت اجرای حکم اعدام در ملاء عام به زندان ورامين منتقل شد، فعالين حقوق بشر و دمکراسی

بنابه گزارشات رسيده به "فعالين حقوق بشر و دمکراسی در ايران" زندانی حميد مقدس به سلولهای انفرادی زندان ورامين جهت اجرای حکم اعدام در ملاء عام منتقل گرديد.

روز يکشنبه ۱۰ مرداد ماه زندانی حميد مقدس ۲۴ ساله از سالن ۳ بند ۱ زندان گوهردشت کرج به سلولهای انفرادی زندان ورامين جهت اجرای حکم اعدام در ملاء عام به شهر ورامين منتقل شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


زندانی حميد مقدس نزديگ به ۵ سال در زندان گوهردشت کرج بسر می برد. او به اتهام درگيری و قتل يک افسر نيروی انتظامی محکوم به اعدام شده بود.

موج لاينقطع اعدام ها در زندانهای مختلف ايران بلاوقفه ادامه دارد و اخيرا اکثر اعدام ها مخفيانه صورت می گيرد.

همچنين گزارشات رسيده حاکی از آن است که زندانی رضا مهاجر که دو روز پيش به سلولهای انفرادی منتقل شده بود ديروز حکم اعدام او در زندان گوهردشت کرج به اجرا در آمد.

سياستهای ضد بشری مانند اعدام زندانيان سياسی،اعدام های گروهی و اعدام کودکان،سنکسار و سرکوب مردم توسط ولی فقيه علی خامنه ای گرفته می شود و به رئيس قوه قضائيه صادق لاريجانی که منصوب وی است تحت عنواين مختلفی مانند محارب و غيره به اجرا گذاشته می شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016