دوشنبه 18 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ملاقات خانواده هدی صابر با اين فعال ملی مذهبی، ميزان خبر

ميزان: پس از حدود ۱۰ روز بی‌خبری از هدی صابر، پژوهشگر و فعال ملی مذهبی، سرانجام امروز دوشنبه، هجدهم مرداد ۸۹ خانواده‌ی وی موفق به ملاقات حضوری با وی شدند.
به‌گفته‌ی بستگان صابر، وی از روز گذشته به بند ۳۵۰ منتقل شده و در کنار ديگر زندانيان سياسی و بازداشت شدگان حوادث پس از انتخابات قرار گرفته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش «ميزان خبر» خانواده صابر همچنين از وضع جسمی و روحی خوب اين کنشگر مدنی و پژوهشگر دينی خبر داده و به نقل از صابر گفته‌اند، وی تا قبل از انتقال به بند ۳۵۰ در سلول‌های بند مشهور به «۲- الف» بازداشت بوده است.
گفتنی است هدی صابر از جمله فعالان ملی مذهبی است که در سال ۱۳۷۹ بازداشت و همراه با ۱۴ نفر ديگر، در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب به رياست قاضی حداد محکمه و محکوم شد.
هنوز احضاريه‌ای برای ديگر متهمان اين پرونده ۱۵ نفری (آقايان سحابی، پيمان، رئيسی طوسی، ملکی، رفيعی، بسته‌نگار، رجايی، رحمانی، مدنی، عليجانی،کاظميان، پدرام، عمرانی، و محمدی اردهالی) نيامده است. و مشخص نيست بازداشت يک‌باره‌ی هدی صابر که در پروژه‌ای عام‌المنعه و ملی در زاهدان و نقاط دورافتاده‌ی سيستان و بلوچستان، درحال ياری رساندن به فرزندان محروم ايران بوده است، با چه هدف و انگيزه‌ای صورت گرفته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016