دوشنبه 18 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير اطلاعات: اخبار دستگيری جاسوسان در کويت کذب محض است، ايسنا

ـ گروهک ريگی قادر به گسترش فعاليت خود در کشور نيست


وزير اطلاعات يکشنبه شب در جمع خبرنگاران در حاشيه جلسه هيات دولت حضور پيدا کرد و به سوالات خبرنگاران به صورت کوتاه پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار سياسی خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، حجت‌الاسلام ‌والمسلمين حيدر مصلحی در پاسخ به سوالی مبنی بر اين‌که اخيرا در کويت هفت نفر به اتهام جاسوسی برای ايران دستگير شده‌اند و دادگاه‌های اين افراد در حال برگزاری است، دستگاه اطلاعاتی چه پيگيری در اين ارتباط انجام داده است؟ گفت: آنچه که مطرح شده کذب محض است و آن‌ها نيز نتوانستند چيزی را در اين ارتباط اثبات کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وزير اطلاعات هم‌چنين در پاسخ به سوالی در مورد دستگيری افرادی در ارتباط با پرونده انفجار زاهدان و آيا اين‌که افراد جديدی در اين ارتباط دستگير شده‌اند يا نه، گفت: در اين ارتباط خبرها همان است که قبلا مطرح شده است.

مصلحی هم‌چنين در مورد گروهک ريگی و اين‌که گفته می‌شود اين گروهک در برخی از نقاط ايران فعاليت خود را گسترش داده است، گفت:‌ گروهک ريگی آن قدر قوی نيست که بتواند در عمق و بطن کشور فعاليت‌های خود را گسترش دهد.

وی هم‌چنين در پاسخ به اين سوال که رييس‌جمهور چندی پيش گفته بود که صهيونيست‌ها آدم اجير کرده بودند تا مرا ترور کنند، آيا شما می‌توانيد اطلاعات بيشتری در اين زمينه بدهيد؟ گفت: اين مساله بيانگر اين است که چقدر سيستم‌های اطلاعاتی آمريکا ضعيف است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016