یکشنبه 24 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

‌مشايي از اتهام پرونده سازمان ميراث فرهنگي تبرئه شد، آريا

خبرگزاري آريا - محكمه تجديد نظر ديوان محاسبات كشور، مهندس اسفنديار رحيم‌مشايي رييس وقت سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري را از اتهام واريز نكردن وجوه مصرف نشده سال 1383 اين سازمان به حساب خزانه كل كشور تبرئه كرد.

به گزارش خبرگزاري آريا ، محكمه تجديد نظر ديوان محاسبات كشور با نقض حكم صادره عليه مشايي، وي را از تمامي اتهامات در خصوص پرونده سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري تبرئه كرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در بخشي از اين حكم آمده است: با توجه به ادغام سازمان ميراث فرهنگي كشور و سازمان ايران‌گردي و جهانگردي در سال 82 و تأسيس سازمان ميراث فرهنگي و صنايع دستي و گردشگري در سال 83 و ابهام در تبعيت از مقررات مالي و معاملاتي دانشگاه‌ها يا قانون محاسبات عمومي به اعتبار شرايط قبل به مكاتبه و پيشنهاد وزارت امور اقتصادي و دارايي در خصوص تعيين تكليف مانده وجوه مصرف نشده سنوات قبل و صدور تصويبنامه شماره 32112ت37332ه مورخ 86/3/19 هيأت وزيران انجاميده است و متعاقب ابطال مصوبه هيأت وزيران در ديوان عدالت اداري، مانده وجوه مصرف نشده به حساب خزانه واريز شده است و با توجه به اعلام نظر كارشناسي و تاريخ شروع مسؤوليت تجديدنظرخواه (اواسط سال 84) و فقد سوءنيت، رأي هيأت سوم مستشاري نقض مي‌گردد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016