دوشنبه 25 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ديدار مهدی کروبی با خانواده حشمت الله طبرزدی، سحام نيوز

سحام نيوز: مهدی کروبی روز گذشته به ديدار خانواده حشمت الله طبرزدی روزنامه نگار و از اعضای دفتر تحکيم وحدت رفت. در اين ديدار همسر آقای طبرزدی با ابرازناراحتی از شرايط بد زندان رجائی شهر گفت: متاسفانه جدا از وضعيت بد اين زندان و شرايط جسمی آقای طبرزدی، دوری اين زندان از تهران شرايط را برای من و فرزندانم جهت ملاقات با ايشان بسيار سخت نموده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


همسر آقای طبرزدی در ادامه از نحوه برخورد ماموران امنيتی هنگام بازداشت ايشان گفت و افزود: متاسفانه ماموران امنيتی هيچ حرمتی برای برادر ۲شهيد و خانواده اش قائل نشدند و ايشان را با شرايط بدی بازداشت نمودند و در شرايطی که ۸سال را در به دليل فعاليت های سياسی و مدنی در زندان و دور خانواده بوده، مجدداً روانه زندان کردند.

به گزارش خبرنگار سحام نيوز، مهدی کروبی نيز در اين ديدار با ابراز ناراحتی از وضعيت وخيم زندانيان سياسی زندان رجائی شهر و سخت بودن شرايط ملاقات و دوری راه برای خانواده های اين زندانيان، آرزوی آزادی هرچه سريعتر اين زندانيان و بازگشت آنان به آغوش خانواده شان را از خداوند خواستار شد و افزود: متاسفانه برخوردها علاوه بر زندانی دامن خانواده وی را نيز ميگيرد و اين بدور از اخلاق اسلامی و ايرانيست.

در اين ديدار که همسر و فرزندان اين فعال سياسی حضور داشتند، مادرآقای طبرزدی که به دليل بيماری نتوانست در اين ملاقات حضور يابد به صورت تلفنی از گلپايگان با آقای کروبی گفتگو کردند. آقای کروبی به مادر اين دو شهيد گفت: شما با نثار دو فرزند دينتان را به انقلاب و مردم ادا کرده ايد و اميدوارم شاهد آزادی فرزندتان در اين ماه مبارک باشيد.

لازم به توضيح است که حشمت الله طبرزدی از اعضای موسس اتحاديه انجمن‌های اسلامی‎ ‎دانشجويان و فارغ‌التحصيلان دانشگاه‌ها و ‏مراکز آموزش عالی و مدير مسئول نشريات «پيام دانشجو» ، «ندای دانشجو»،«هويت خويش» و «گزارش روز» بود ، در ظهر روز ۷ ديماه ۱۳۸۸، بلافاصله پس از تظاهرات هواداران جنبش سبز ايران در تاسوعا و عاشورا (۵ و ۶ دی ۱۳۸۸) توسط ماموران وزارت اطلاعات بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد. آن‌ها همچنين با ارائه حکم، ضمن بازرسی منزل، وسايل شخصی،کامپيوتر و يادداشت‌های وی را نيز با خود بردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016