چهارشنبه 27 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مجيد توکلی در بند قرنطينه زندان رجايی شهر کرج، کميته دانشجويی دفاع از زندانيان سياسی

کميته دانشجويی دفاع از زندانيان سياسی: مجيد توکلی فعال دانشجويی و يکی از ۱۷ زندانی سياسی که به دليل اعتراض به شرايط زندان دست به اعتصاب غذا زده بود، به بند قرنطينه زندان رجايی شهر منتقل شده است. مجيد توکلی پس از تبعيد به زندان گوهر دشت کرج ( رجائی شهر) به طور موقت به قرنطينه منتقل شده است که محل نگهداری زندانيان آلوده به بيماری های مختلف است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش کميته دانشجويی دفاع از زندانيان سياسی، مقامات قوه قضائيه پس از تبعيد مجيد توکلی به زندان گوهردشت، او را برای تحت فشار قرار دادن به بند قرنطينه منتقل کرده اند که به دليل وضعيت ناگوار جسمی اش او را با تهديد روبرو می سازد. بند قرنطينه را زندانيان تازه وارد تشکيل می دهند که بخشی از آنها را اشرار و قاتلين و معتادان تشکيل می دهند. اين بند وضعيت اسفناکی دارد و زندانيان آن به بيماری های مختلفی مبتلا می شوند.

مجيد توکلی عضو انجمن دانشجويان دانشگاه امير کبير به دليل فعاليت سياسی در داخل زندان، ارسال نامه های سياسی به بيرون از زندان و روی آوردن به اعتصاب غذا مورد غضب مقامات امنيتی و قضائی قرار گرفته و به همين دليل به زندان گوهر دشت تبعيد شده است.

اين فعال دانشجويی در۱۶ آذر سال گذشته در پی سخنرانی در تجمع روز دانشجو در دانشگاه اميرکبير بازداشت شد و از همان ابتدا مورد اذيت و آزار قرار گرفته است.

مجيد توکلی پيشتر دو بار نيز بازداشت شده است. او ابتدا در بهار سال ۱۳۸۶ در پی راه اندازی پروژه جعل نشريات دانشجويی توسط وزارت اطلاعات، بازداشت شد و بيش از يک سال ونيم را در زندان اوين به سر برد. بار دوم او در بهمن سال ٨۷ در مراسم سالگرد درگذشت مهندس بازرگان در مقابل حسينيه ارشاد تهران بازداشت شد و ۴ ماه را در اوين گذراند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016