چهارشنبه 3 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تهديد ايران به انزوای بيشتر از سوی رئيس جمهوری فرانسه، راديو بين المللی فرانسه

نيکلا سارکوزی گفت آرزو می کند که در ماه های آينده با جمهوری اسلامی ايران توافق خوبی حاصل شود. رئيس جمهوری فرانسه افزود در غير اين صورت انزوای ايران بدون شک عميق تر خواهد شد و بايد آمادۀ دفاع از کشورهائی شد که خود را از سوی ايران در خطر می بينند.

نيکلا سارکوزی، رئيس جمهوری فرانسه، امروز (چهارشنبه) در سخنانی که در نشست سفيران اين کشور در سراسر جهان ايراد کرد گفت خواهان تحقق توافقی "معتبر" با جمهوری اسلامی ايران در ارتباط با پروندۀ هسته ای اين کشور است. رئيس جمهوری فرانسه افزود در غير اين صورت جامعۀ بين المللی بايد خود را سازمان دهد تا بتواند از کشورهائی که خود را از ناحیۀ ايران در خطر احساس می کنند دفاع کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نيکلا سارکوزی گفت آرزو می کند که در ماه های آينده با جمهوری اسلامی ايران توافق خوبی حاصل شود، ايران به قانون احترام بگذارد و نگرانی های جامعۀ بين المللی رفع و برطرف شود. رئيس جمهوری فرانسه در دنبالۀ سخنانش در کنفرانس سفيران فرانسه که در پاريس برپا شده بود گفت اما اگر توافق قابل اعتماد و معتبری به دست نيايد، در آن صورت و بدون ترديد انزوای جمهوری اسلامی ايران عميق تر خواهد شد و در مقابل خطر و تهديدی که از جانب ايران رخ خواهد نمود بايد آماده بود که از کشورهای رو به رو با احساس خطر دفاع کرد.

سرنوشت خانم سکينه محمدی، شهروند ايرانی که از سوی قوۀ قضائیۀ جمهوری اسلامی ايران به اتهام زنا و قتل به سنگسار محکوم شده است، يکی ديگر از نکات مطرح در سخنان امروز نيکلا سارکوزی در هشتمين کنفرانس سفيران فرانسه در پايتخت های مختلف جهان بود.

رئيس جمهوری فرانسه گفت فرانسه بر اين باور است که نجات خانم سکينۀ محمدی آشتيانی از مرگ مسئوليتی برای اين کشور است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016