جمعه 5 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير دفاع: در روزهای آتی پروژه‌ای در حوزه زيرساخت‌های فضايی افتتاح خواهد شد، ايسنا

وزير دفاع در حاشيه ديدار وزرا و معاونين رييس‌جمهور با مردم در دانشکده ادبيات دانشگاه تهران خبر داد: در روزهای آتی پروژه‌ای در حوزه‌ زيرساخت‌های فضايی افتتاح خواهد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


احمد وحيدی روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار سياسی خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا) در مورد مشکلاتی که مردم برای حل آن به وی مراجعه کرده بودند، اظهار کرد: مشکلات مردم متنوع بود. برخی مشکل کار داشتند، برخی مشکل اشتغال، وام، مسکن و ... داشته و در واقع مشکلات متعددی داشته‌اند.

وی در مورد اثرات اين ديدارها گفت: ما وظيفه داريم که در خدمت مردم باشيم. مردم مشکلات خود را بيان می‌کنند و برخی از مشکلاتی که مردم در اين جلسات مطرح می‌کنند مشکلات جديدی است که شايد قبلا به گوش مسوولان نخورده باشد.

وی ادامه داد: در اين جلسه در مورد برخی از مشکلاتی که مردم داشتند، بلافاصله تصميم گرفته شد و برخی نيز نياز به پی‌گيری‌هايی داشت که دستور پی‌گيری‌ها داده شد.

وزير دفاع با بيان اين‌که « برگزاری اين جلسات اثرات بسيار خوبی دارد» گفت: در واقع اين جلسات زمينه‌ساز اين است که ما از نزديک در خدمت مردم باشيم و هر کاری که می‌توانيم برای مردم انجام دهيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016