چهارشنبه 24 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فشار بر ارژنگ داوودی برای قبول عواقب اعتصاب غذايش، کميته گزارشگران حقوق بشر

کميته گزارشگران حقوق بشر - ارژنگ داوودی پس از گذشت بيش ازدو ماه از اعتصاب غذا در حاليکه به سختی قادر به تکلم و گشودن پلک هايش می باشد صبح امروز به بهداری زندان رجايی شهر منتقل شد

با وجود شرايط به شدت نامناسب ارژنگ داودی در بهداری زندان رجايی شهر، ايشان تحت فشار قرار می گيرند تا فرمی را امضا کنندکه مسئوليت عواقب ادامه اعتصاب غذا را به عهده وی قرار می دهد.ايشان با تاکيد بر ادامه اعتصاب تا رسيدن به تمام خواسته هايشان از امضای اين فرم خودداری ورزيدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ارژنگ داوودی بيش از دو ماه پيش در اعتراض به قطع تلفن ها و عدم رسيدگی به شکايتيش از حاج کاظم رئيس زندان رجايی شهر، در اعتصاب غذا به سر می برد. اين زندانی سياسی همچنين عنوان نموده است در صورتی که برای باز پس گيری منزل و جلوگيری از آوارگی خانواده اش به شکايتش رسيدگی نشود به مراجع بين المللی شکايت خواهد کرد.

گفتنی است که منزل ارژنگ داوودی از سوی قوه قضاييه با حکم قاضی وقت پرونده، آقای حداد، مصادره و به فروش رسيده است.همسر ارژنگ داوودی چندی پيش در مصاحبه با راديو فردا در رابطه با اين مسئله گفته بود که "منزل ما هم محل سکونت بود و هم مدرسه. مدرسه‌ای که مجتمع فرهنگی و آموزشی«پرتو حکمت» درآن قرار داشت و محل تحصيل دانش آموزان بود، که پلمب شد."

ارژنگ داوودی در تاريخ ۱۸ آبان سال ۸۲ تحت عنوان اقدام عليه امنيت ملی و نوشتن مانيفست سکولار ايرانيان دستگير شد و تاکنون در زندان به سر می برد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016