دوشنبه 12 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مشايي: 13ميليون راي موسوي راجذب مي‌کنيم، جام جم

جام جم آنلاين - مشايي در جلسه‌اي که با برخي از همفکران و فعالان سياسي حامي اش داشته تاکيد کرده است که بايد به نحوي عمل کنيم که آراي مخالفين را هم جذب کنيم.

به گزارش جام جم آنلاين بر اساس تحليل‌هاي كارشناسي آقاي اسفنديار رحيم مشايي كه اكنون رئيس دفتر رئيس جمهور است خيز خود را از هم اكنون براي رياست جمهوري آينده برداشته است.

جهان در همين زمينه گزارش داده است در اين جلسه بحث هاي مختلفي درباره انتخابات آينده انجام شده است و مشائي نيز تاکيد مي کند که بايد طوري عمل کنيم همه 13 ميليون راي موسوي را جذب کنيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مشايي كه امروز نشست خبري دارد به نظر مي‌رسد از هم اكنون خود را براي انتخابات رياست جمهوري آينده آماده مي‌كند.

اخيراً نيز نشست حاميان سياسي رئيس جمهور برپا شده است که در آن نشست يکي از نزديکان رئيس جمهور تاکيد مي کند که در انتخابات آتي از جبهه‌اصولگرايان جدا مي‌شويم.

به تازگي دريك نشست تحليلي كه با حضور برخي از نزديكان احمدي‌نژاد و هواداران وي برگزارشد، يكي از نزديكان رئيس‌جمهوري تصريح كرد: برنامه‌ ويژه‌اي براي انتخابات آينده مد نظر خود داريم. قطعا در جبهه اصولگرايان باقي نمي‌مانيم و با ليست جدا در انتخابات حضور مي‌يابيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016