دوشنبه 12 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ديدار فعالين کمپين با خانواده بهاره هدايت، تغيير برای برابری

جمعی از فعالين کمپين يک ميليون امضا به مناسبت آغاز سال تحصيلی با خانواده بهاره هدايت ديدار کردند. در اين ديدار که شنبه ۱۰ مهر ماه در منزل پدر و مادر اين عضو شورای مرکزی دفتر تحکيم صورت گرفت،‌ فعالين کمپين با قدردانی از تلاش های او در جنبش زنان و جنبش دانشجويی،‌ آروزی آزادی هر چه سريعتر بهاره را کردند. حضار همچنين دقايقی به صورت تلفنی با بهاره هدايت صحبت کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


امين احمديان -همسر بهاره هدايت- نيز در اين ديدار ضمن تشريح روند پرونده همسرش گفت: "هر چند بهاره از حق تماس تلفنی روزانه و ملاقات های کابينی هفتگی بر خوردار است، ‌اما متاسفانه از ۱۳ ارديبهشت تا کنون به مدت ۵ ماه است که از ملاقات حضوری با خانواده خود محروم بوده است." او همچنين اظهار اميدواری کرد که با توجه به اينکه بهاره هدايت در مدت بازداشت ده ماهه خود تا کنون به مرخصی نيامده است،‌ امکان مرخصی همسرش فراهم شود. شايان ذکر است که طبق قانون برخوداری از مرخصی و ملاقات حضوری ماهانه حق هر زندانی است.

بهاره هدايت از نهم دی ماه سال گذشته در بازداشت به سر می برد. او پيش از اين نيز ۴ بار ديگر به دليل فعاليت هايش در جنبش زنان و جنبش دانشجويی بازداشت شده بود. دادگاه انقلاب اين فعال دانشجويی را به اتهام اجتماع و تبانی عليه نظام، توهين به رهبری و رئيس‌جمهوری و تبليغ عليه نظام به ۷ سال و ۶ ماه زندان تعزيری محکوم کرده است. در پی صدور اين حکم، حکم دو سال حبس تعليقی که به دليل شرکت در تجمع فعالين زن در ۲۲ خرداد ۸۵ صادر شده بود نيز، به اجرا درآمد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016