پنجشنبه 15 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فرمانده انتظامی تهران بزرگ: طرح "محل محوری و امنيت" در محله‌های مختلف پايتخت از چند روز گذشته آغاز شده است، ايسنا

اصناف همکارانشان را توجيه کنند که در هدفمندی يارانه‌ها چه اتفاقی قرار است رخ دهد
توانسته‌ايم ميزان وقوع جرم را ثابت نگه داريم

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: هرچند تعامل خوبی بين پليس و اصناف وجود دارد، اما انتظار داريم اين تعامل بيشتر شود و اتحاديه و اصناف همکارانشان را توجيه کنند که در موضوع هدفمندکردن يارانه‌ها چه اتفاقی قرار است رخ دهد تا به اين امر آشنا شوند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار«حوادث» خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، سردار حسين ساجدی‌نيا در ديدار با اصناف و اتحاديه‌های شهر تهران افزود: قطعا تا چند ماه آينده بحث هدفمند کردن يارانه‌ها اعلام خواهد شد و در اين زمينه پليس نياز به همکاری اصناف دارد تا هيچ مشکلی پيش نيايد.

وی گفت: برای ايجاد امنيت بيشتر پيشنهاد پليس اين است که جلسات بيشتری با اصناف برگزار شود.

ساجدی‌نيا با اشاره به اين که نواقصی در مباحث مالياتی و اقتصادی وجود دارد،‌ خطاب به اصناف اظهار کرد: وقتی شما صحبتی در اين باره می‌کنيد، حق با شماست، اما دشمن در کمين بوده و درصدد ايجاد مشکل است و نبايد اجازه دهيم دشمن از اين فرصت‌ها استفاده کند و به انقلاب ضربه بزند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بيان اين که از آغاز امسال با برنامه‌های مدون و از پيش تعيين شده در نظر داريم امنيت را در تهران ايجاد کنيم، افزود: در بحث اعتصاب بازار که چند نفری از اصناف آمدند، عرض کردم که به عنوان پليس چه اقدامی کنيم تا در حوزه بازار و اصناف بتوانيم امنيت را به صورت کامل داشته باشيم، چرا که زمانی که امنيت پا برجا باشد، اقتصاد رونق خواهد يافت و ما نياز به تعامل دو طرفه داريم.

وی به برنامه‌های فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در حوزه امنيت نيز اشاره کرد و افزود: طرح «محل محوری و امنيت» در محله‌های مختلف پايتخت از چند روز گذشته آغاز شده و در برخی از نقاط هم برخوردهای لازم از سوی پليس صورت گرفته است.

ساجدی‌نيا افزود: به واسطه اتفاقاتی که در سال گذشته رخ داد، سطح جرم در تهران افزايش يافت و حتی برخی از جرايم دو برابر شد، اما در حال حاضر توانسته‌ايم ميزان وقوع جرم را ثابت نگه داريم و نياز داريم که در کلانشهر تهران هر جا بزهکاری و نابهنجاری می‌بينيد به پليس کمک کنيد تا با آن برخورد شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016