دوشنبه 19 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير اطلاعات: جاسوسان هسته‌ای دستگير شده ربطی به ويروس مورد ادعای غربی‌ها ندارند، ايسنا

وزير اطلاعات برخی از اخباری را که گفته می‌شد، جاسوسان هسته‌يی تازه دستگير شده کسانی هستند که ويروس استاکسنت را منتشر کردند، رد کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمين حيدر مصلحی در گفت‌وگو با خبرنگار سياسی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، در پاسخ به اين سوال که آيا جاسوسان هسته‌يی که به تازگی از سوی وزارت اطلاعات دستگير شده‌اند، کسانی بودند که قصد داشتند اين ويروس را منتشر کنند و ربطی به ويروس استاکسنت دارند يا نه؟ گفت: به اين موضوع ربطی ندارند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در پاسخ به اين سوال که پرونده اين جاسوسان در چه مرحله‌ای قرار دارد؟ ضمن خودداری از توضيحات بيشتر در اين ارتباط گفت: وقتش که شد اطلاعات بيشتر را در اين ارتباط ارائه می‌دهيم.

به گزارش ايسنا وزير اطلاعات همچنين روز گذشته در پاسخ به سوالی درباره آخرين پيگيری‌های حادثه سنندج گفت: هنوز به چيز خاصی نرسيده‌ايم و به موقع نتايج حاصله را اعلام می‌کنيم.

مصلحی در مورد ويروسی که رسانه‌های غربی مدعی هستند که به تاسيسات هسته‌ايی ايران حمله کرده است، اظهار کرد: اين ويروس شناسايی و کنترل شده و مجموعه‌ای که می‌خواسته از اين ويروس استفاده کند، نتوانسته هيچ بهره‌برداری از آن ببرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016