سه شنبه 20 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تقاضای خريد دلار فروکش نکرد، دلار ۱۰۵۳ تومان شد، مهر

مدير عامل صرافی بانک ملی با بيان اينکه هنوز تقاضا برای خريد دلار فروکش نکرده است‏، گفت: امروز صرافی‌های بانکی هر دلار را به قيمت ۱۰۵۰ تومان به صرافی های مجاز می‌فروشند و صرافی‌های مجاز آن را با قيمت ۱۰۵۳ تومان به مردم عرضه می کنند.
اسدالله اسدپور در گفتگو با مهر از کاهش نرخ دلار امروز سه شنبه نسبت به ديروز خبرداد و گفت: امروز صرافی های بانکی هر دلار را با قيمت ۱۰۵۰ تومان به صرافی های دارای مجوز بانک مرکزی می فروشند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مديرعامل صرافی ملی افزود: صرافی های مجاز نيز موظف هستند که هر دلار را امروز با ۳ تومان افزايش به قيمت ۱۰۵۳ تومان به مردم عرضه کنند.

وی با بيان اينکه ديروز صرافی بانکها هر دلار با قيمت ۱۰۵۲ تومان به صرافی های مجاز می فروختند،‏ افزود: صرافی های مجاز نيز موظف بودند ديروز دوشنبه هر دلار با قيمت ۱۰۵۵ تومان به مردم بفروشند.

اسدپور گفت: صرافی بانک ملی امروز هر دلار با قيمت ۱۰۵۳ تومان که صرافی های مجاز به مردم می فروشند‏ به افراد عادی عرضه می کند.

وی با بيان اينکه امروز عرضه دلار از ساعت ۹ در صرافی بانک ملی آغاز شده است،‏ عنوان کرد: هر روز پس از مشخص شدن قيمتها دلار به مردم عرضه می شود.

مديرعامل صرافی ملی با اشاره به اينکه به نظر می رسد که امروز تعداد مشتريان برای خريد دلار بيشتر از ديروز باشد‏، اظهارداشت: هنوز تقاضاها برای خريد دلار فروکش نکرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016