پنجشنبه 22 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هاشمی رفسنجانی‌‌‌‌: بدون اتحاد در داخل نمی‌توان در خارج اتحاد ايجاد کرد، فضای آزادی بيان برای نظام برکت دارد، خبرآنلاين

سياست > چهره ها - رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: جامع‌ترين موضوعی که می‌تواند جامعه را متحد کند، دين و مذهب است.

به گزارش کيهان، آيت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در ديدار اعضای هیأت مؤسس جمعيت فدائيان اسلام با تأکيد بر لزوم اتحاد در کشور تأکيد کرد: بدون اتحاد در داخل نمی‌توانيم در خارج از مرزهايمان اتحاد ايجاد کنيم و تفرقه می‌تواند باعث مسائلی مانند صدر اسلام شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام با اشاره به وسعت ابزارهای اطلاع‌رسانی و استفاده دشمنان اسلام و انقلاب از اين فن‌آوری‌ها تصريح کرد: آن‌ها با سوءاستفاده از برخی مسائل داخلی و مشکلات به دنبال زير سؤال بردن اصل نظام، امام و رهبری هستند و همگان در مقابله با اين توطئه‌ها بايد هوشيار باشند.

وی آزادی را يکی از اصول مورد تأکيد در انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: تلاش در ايجاد فضايی مطلوب برای آزادی بيان و عقايد می‌تواند افتخارات و برکات وسيعی برای نظام جمهوری اسلامی به همراه داشته باشد و اين يکی از اصول اسلامی بسيار مترقی است.

هاشمی‌رفسنجانی تأکيد کرد: جمعيت فدائيان اسلام با توجه و تکيه بر اصول موردنظر خود و تطبيق برنامه‌ها و شعارها با زمان حاضر بايد به دنبال ساخت ظرفيت جهت جذب نيروهای جوان و آموزش آن‌ها جهت بقای تفکر خود باشد.

در ابتدای اين ديدار عبدخدايی و همچنين حجت‌الاسلام‌والمسلمين طباطبايی به بيان مطالب درخصوص ريشه‌های شکل‌گيری جمعيت فدائيان اسلام و همچنين مسائل روز پرداختند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016