شنبه 24 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سردار بهمن کارگر، معاون اجتماعی نيروی انتظامی: ماهواره مانند مواد مخدر جرم به شمار می‌ ر‌ود، دانشجونيوز

دانشجو نيوز: سردار بهمن کارگر، معاون اجتماعی نيروی انتظامی در نشستی خبری، با تاکيد بر اينکه خريد و فروش ماهواره ممنوع است، گفت: "ماهواره مانند مواد مخدر جرم به شمار می‌ر‌ود، مواد مخدر سلامت روحی و جسمی افراد را به خطر می‌اندازد و ماهواره سبب ابتذال، بی‌بند و باری و فروپايشی کانون خانواده‌ها می‌شود پس هر دو به يک ميزان خطرناک هستند."



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


معاون اجتماعی ناجا در اين نشست خبری، ماهواره را نمونه بارز "جنگ نرم" دانست و تاکيد کرد که نيروی انتظامی با خريد و فروش ماهواره به شدت برخورد خواهد کرد.

استفاده از ماهواره و کانال های تلويزيونی که از خارج از کشور پخش می شوند، بعد از انتخابات جنجال برانگيز رياست جمهوری دهم، در بين مردم ايران افزايش چشم گيری پيدا کرده است. مخالفان علت اين امر را حمايت گسترده صدا و سيما از "کودتاچی ها" می داند.

لازم به ذکر است که در برخی از تظاهرات و ناآرامی های بعد از انتخابات، مردم شعارهايی بر عليه صدا و سيما سر دادند.

سردار بهمن کارگر در قسمت ديگری از سخنان خود، بزرگترين معضلات اجتماعی را "به خطرافتادن بنيان خانواده، اعتياد، طلاق و فضای مجازی" دانست و گفت که اگر استفاده درستی از فضای مجازی نشود، تهديدی برای جامعه به شمار می‌رود.

معاون اجتماعی نيروی انتظامی، در خاتمه با بيان اينکه در استان کرمان چهار هزار و ۵۵۶ عدد انواع تجهيزات ماهواره جمع‌آوری شده است، از خانواده‌ ها درخواست کرد که در امر مبارزه با ماهواره بيشترين کمک را انجام دهند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016