یکشنبه 25 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

طرح چهارده ميليون صلوات جهت سلامتی رهبر اجرا می‌شود! ايسنا

مديرکل امور دينی و اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خيريه کشور خبر داد: طرح ۱۴ ميليون صلوات به پيشگاه علی‌بن‌موسی‌الرضا‌(ع) جهت سلامتی رهبر انقلاب با عنوان «اهدای گل صلوات بهترين هديه مبلغن جهت سلامتی و حفاظت رهبر‌ معظم‌انقلاب» اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، حجت‌الاسلام رضوی‌مهر با بيان اين مطلب گفت: مبلغين سازمان اوقاف و امور خيريه، با ذکر صلوات بر محمد و آل محمد‌(ص) به بزرگترين علمدار مسير هدايت در عصر غيبت تا رسيدن امام عصر‌(عج)؛ يعنی رهبر معظم انقلاب برای سلامتی و حفاظت ايشان به ذات مقدس معصومين‌(ع) توسل می‌جويند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رضوی‌مهر افزود: از آنجا که تشرف حضرت آيت‌الله‌ خامنه‌ای به شهر خون و قيام و بارگاه کريمه اهل‌بيت‌(س) همراه با حضور در حوزه سترگ و بالنده حوزه علميه قم که مهد انقلاب بزرگ اسلامی است می‌باشد، مبلغين سازمان اوقاف و امور خيريه تصميم گرفتند تا با صلوات بر محمد و آل محمد‌(ص) برای سلامتی وجود نازنين رهبر معظم انقلاب علاقه و پيوند معنوی خود را به نمايش بگذارند.

وی خاطرنشان کرد: مردم هوشيار و ولايتمدار قم که قصد قربت می‌کنند و با وضو به ملاقات سلاله پاک پيامبر‌(ص) و حضرت زهرا‌(س) می‌شتابند، می‌دانند هر گامی که جهت رويت نايب امام زمان‌(عج) بر می‌دارند در واقع قدمی برای زمينه‌سازی ظهور آخرين سفير الهی و اميد همه مستضعفان عالم حضرت بقیة‌الله‌(عج) می‌باشد.

مديرکل اعزام مبلغ اوقاف تاکيد کرد: مبلغان سازمان اوقاف به نيابت از شهدای روحانی چفيه بر دوش در ميان خيل عظيم مشتاقان رهبر انقلاب در روز سه شنبه با تکبير و سجده شکر به پيشگاه الهی، بيعتی دوباره و به يادماندنی در تاريخ قم به يادگار خواهند گذاشت.

به گزارش ايسنا به نقل از مرکز خبر حوزه، رضوی‌مهر افزود: بيعت با رهبری، حمايت از مرجعيت و پشتيبانی از حوزه‌های علميه خشم استکبار جهانی و صهيونيسم بين‌الملل را دو چندان خواهد کرد و اميد دوستداران نظام مقدس اسلامی را بارور خواهد نمود.

وی گفت: پوسترهای منقوش به چهره دلربای رهبر انقلاب توسط مبلغان اوقاف توزيع می‌گردد و با ايجاد ايستگاه صلواتی، از زائران ايشان پذيرايی می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016