سه شنبه 27 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمدی مقدم: نامه ای در مورد هدفمندی يارانه ها به رئيس جمهور نداده ام، مهر

فرمانده نيروی انتظامی در مورد خبر روز گذشته برخی رسانه ها مبنی بر اينکه وی به رئيس جمهور در مورد تبعات هدفمندی يارانه‌ها نامه ای نوشته گفت: اطلاعی از اين نامه ندارم اما پليس همواره پشتيبان اجرای طرح هدفمندی يارانه‌ها بوده و رئيس جمهور نيز پشتيبان پليس بوده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار مهر، سردار اسماعيل احمدی مقدم صبح سه شنبه در حاشيه اولين اجلاس فرماندهان مرزبانی کشورهای عضو اکو در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر افزود: از ارسال چنين نامه‌ای اطلاع ندارم، روز گذشته يکی از سايتها اين موضوع را مطرح کرده در حالی که خودم از اين موضوع اطلاعی ندارم.

وی گفت: هدفمند کردن يارانه‌ها موضوعی نيست که طی يک نامه آن را به رئيس جمهور اعلام کنيم و وی نيز پاسخ دهد.

احمدی مقدم افزود: نيروی انتظامی همواره پشتيبان طرح‌های دولت به خصوص طرح هدفمندی يارانه‌ها بوده و نقطه نظر منفی در اين زمينه ندارد.

وی تصريح کرد: هفته گذشته برای مشخص شدن وظايفمان جلسه‌ای با رئيس جمهور پيرامون موضوع هدفمندی يارانه‌ها داشتيم.

وی گفت: پليس در زمينه اجرای طرح هدفمند کردن يارانه‌ها دغدغه‌هايی دارد تا اتفاقاتی مانند سهميه بندی بنزين در کشور رخ ندهد و در اين زمينه غافلگير نشود.

فرمانده ناجا افزود: در جلسه هفته گذشته رئيس سازمان هدفمندی يارانه‌ها توضيحاتی به ما ارائه داد که طی آن پليس در حد نياز اطلاعات خود را کسب کرد.

وی تصريح کرد: در طرح هدفمند کردن‌ يارانه‌ها دولت به تمام دغدغه‌ها توجه کرده بر همين اساس فکر نمی‌کنيم که اجرای اين طرح تبعات امنيتی داشته باشد.

احمدی مقدم گفت: توزيع عادلانه درآمدهای کشور به تقويت امنيت کشورمان منجر می‌شود و هيچ ناهماهنگی نيز بين دولت و يا شخص رئيس جمهور و پليس وجود ندارد.

فرمانده نيروی انتظامی با بيان اينکه هيچگاه رئيس جمهور حرفی مبنی بر اينکه اجرای اين طرح به پليس ارتباطی ندارد، نمی‌گويد اظهار داشت: وی همواره پشتيبان ناجا بوده و همچنان نيز هست.

وی در پاسخ به اين که چرا اعتبارات انسداد مرز اختصاص نمی‌يابد گفت: دولت مشکلات متعددی دارد و مهمترين دغدغه فعلی دولت موضوع هدفمند کردن يارانه‌ها است بر همين اساس طبيعی است که در توزيع منابع محتاط ‌تر عمل کنند.

فرمانده ناجا گفت: ممکن است اختصاص اعتبار انسداد مرزها کمی تاخير داشته باشد اما سرانجام پرداخت می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016