چهارشنبه 28 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير اطلاعات: پيش‌بينی‌های خوبی برای برخورد با اخلالگران اقتصادی شده است، ايلنا

ـ وضعيت رئيس‌جمهور در لبنان علنی بود و حتی ايشان در آکواريومی که برای وی تدارک ديده بود، نرفت
- فکر نمی‌کنم هفت نظامی افغانی دستگير شده در خاک ايران جاسوس باشند.


ايلنا : وزير اطلاعات گفت : پيش بينی‌های لازم در برخورد با اخلالگران اقتصادی شده است و هماهنگی و انسجام خوبی برای اجرای اين طرح در کشور وجود دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار ايلنا حيدر مصلحی در حاشيه جلسه امروز هيات دولت در جمع خبرنگاران در خصوص برخورد با اخلالگران اقتصادی در اجرای هدفمند کردن يارانه‌ها گفت: در رابطه با اجرای اين طرح هماهنگی و انسجام خوبی در کشور وجود دارد و تجار و مجموعه‌های مختلف نيز با دولت همکاری خوبی دارند.
وزير اطلاعات گفت: برای همه مجموعه‌ها و تشکيلات اقتصادی کشور پيش‌بينی لازم انجام شده و اگر فرد در مجموعه‌ای قصد اخلال داشته و يا برنامه‌ای برای اخلال کردن داشته باشد به آن شخص برخورد و به دستگاه قضايی معرفی شود.
وی در پاسخ به اين پرسش که آيا تاکنون در اين راستا برخوردی صورت گرفته است، گفت: تاکنون برخوردی انجام نشده است.
مصلحی در پاسخ به اين پرسش که آيا خبری مبنی بر اينکه در جريان سفر رئيس‌جمهور به لبنان قرار بوده عمليات تروريستی انجام شود ،صحت دارد گفت: خير وضعيت رئيس‌جمهور در آنجا علنی بود و حتی ايشان در آکواريومی که برای وی تدارک ديده بود، نرفت.
وزير اطلاعات در خصوص آخرينوضعيت دو تبعه آمريکايی گفت: پرونده آن افراد در دستگاه قضايی است و بايد آخرين وضعيت را از آنجا پيگيری کرد و ما نيز اگر پرونده‌ای داشته باشيم به قوه قضاييه ارجاع خواهيم داد.
وی در پاسخ به اين پرسش که آيا هفت نظامی افغانی دستگير شده در خاک ايران جاسوس هستند،گفت: فکر نمی‌کنم آن افراد جاسوس باشند اما در حال حاضر در مورد اين پرونده اطلاعات دقيقی ندارم.
وزير اطلاعات در پاسخ به پرسش خبرنگار ايلنا، مبنی بر اينکه ماجرای برخورد با منافقين که منجر به تيراندازی در ميدان امام حسين شهر تهران شده بود چه بود، اظهار بی‌اطلاعی کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016