چهارشنبه 28 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهدی کلهر: فعاليت رسانه‌های خارجی عليه طرح هدفمندکردن يارانه‌ها نشانه اهميت آن است، ايسنا

مشاور رسانه‌ای و اطلاع رسانی رياست جمهوری گفت: فعاليت گسترده رسانه‌های خارجی عليه طرح هدفمندکردن يارانه‌ها نشانه اهميت طرح است.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، مهدی کلهر در جلسه شورای اداری خراسان شمالی با بيان اين مطلب، افزود: اکنون بيش از ۱۷۰ سايت خارجی جهت تخريب اذهان عمومی در خصوص طرح هدفمند کردن يارانه ها فعال است و دشمن تلاش می کند به اجرای اين طرح ضربه بزند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با بيان اين‌که اکنون کشور در مقطع حساسی است، ادامه داد: يکی از توطئه‌های دشمنان اين است که هدفمندکردن يارانه‌ها را حذف يارانه ها مطرح می‌کند که چنين امری از ابتدا اصلا در دستور کار نبوده است.

وی اضافه کرد: اين مساله در رسانه‌های خارجی دائم مطرح است و ما نيز تا حدودی از اين زمينه غفلت کرده‌ايم.

وی ادامه داد: همچنين هدفمند کردن يارانه‌ها بخشی از طرح تحول اقتصادی است که در مجموعه معنا می‌يابد و در اين زمينه بايد اطلاع رسانی شود.

وی تاکيد کرد: هر چه بتوانيم اين شبهات را حذف کنيم، آثار روانی که گاهی موجب چسبندگی قيمت‌ها و نارسايی ها است، کمتر خواهد شد.

کلهر با بيان اين‌که برنامه‌ريزيها برای اجرای طرح هدفمند کردن يارانه‌ها از سه سال پيش آغاز شده است، افزود: هر ايرانی سهمی از يارانه ها دارد که بايد سهمش داده شود و نبايد حتی يک نفر در اين قضيه متضرر شود.

وی يادآور شد: اگر کسی نتوانسته شماره حساب خود را اعلام کند، در آذرماه برای اعلام حساب مهلت تعيين شده است.

وی گفت: تا آنجايی که ممکن است همه مسايل طرح هدفمند کدن يارانه‌ها پيش بينی شده است ولی فطعا کاری با چنين عظمت ممکن است در اجرا با مشکل مواجه شود که بايد در اين زمينه به مسوولان اطلاع رسانی شود.

مشاور رسانه ای رياست جمهوری اظهار داشت: پيش بينی اين است که پس از سه ماه ثمره کار برای ۷۰ درصد مردم آشکار خواهد شد.

وی گفت: اگر کمترين دستاورد اين طرح محاسبه شود، اين است که به عنوان مثال اکنون در بانک‌های استان خراسان شمالی بيش از ۶۰۰ ميليارد ريال پول است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016