پنجشنبه 29 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وب سايت تحول خواهی برای سومين بار فيلتر شد

تارنمای خبری-تحليلی تحول خواهی مجددا فيلتر شد. اين سايت که از جمله مراکز اطلاع رسانی وتحليلی جنبش دموکراسی خواهی ايران می باشد فعاليت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز نموده و در طی اين مدت تلاش داشته از طريق انعکاس گسترده اخبار و گزارش های موارد نقض حقوق بشر و همچنين خبرهای مربوط به نيروهای تحول خواه به رسالت رسانه ای خود جامه عمل بپوشاند خشم نهادهای امنيتی از بازتاب گسترده مطالب اين رسانه در ماههای اخير سرانجام به مسدود شدن دامنه ی ديگر اين سايت گرديد.شايان ذکر است در طول يکسال اخير سومين بار است که اين سايت مسدود و از دسترس کاربران داخل ايران خارج شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


گفتنی است اخيراً موج فشار، تهديد و برخورد با مراکز خبری و روزنامه نگاران افزايش يافته، به طوری که تقريبا تمامی سايت ها و وبلاگ های هوادار جنبش سبز و منتقد حاکميت، فيلتر و تعدادی زيادی از روزنامه نگاران نيز احضار ، بازداشت و محاکمه شده اند . پايگاه اطلاع رسانی فراکسيون اقليت مجلس شورای اسلامی و وبسايت برخی از مراجع تقليد نيز از اين مساله بی نصيب نمانده و آنها نيز در هفته های اخير مشمول فيلترينگ نهاد های امنيتی گرديده اند.

لازم به ذکر است با تلاش گروه فنی وبسايت تحول خواهی، اين سايت با دامنه ی جديد در دسترس کاربران داخل ايران قرار گرفت.

آدرس فيلتر نشده : http://www.tahavolkhahi.net
آدرس های فيلتر شده : http://www.tahavolkhahi.comhttp://www.tahavolkhahi.org http://www.tahavolkhahi.info


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016