یکشنبه 2 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير دفاع: آغاز پيگيری دريافت غرامت از روسيه، اس۳۰۰ بومی بزودی توليد می‌شود، مهر

وزير دفاع و پشتيبانی نيروهای مسلح با بيان اينکه به لطف خدا و همت متخصصان داخلی به زودی سامانه موشکی اس ۳۰۰ بومی را توليد خواهيم کرد، از آغاز پيگيری حقوقی پرونده کارشکنی روسها در تحويل سامانه موشکی اس ۳۰۰ خبر داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سردار احمد وحيدی وزير دفاع و پشتيبانی نيروهای مسلح در گفتگو با خبرنگار مهر ، در پاسخ به اين پرسش که با توجه به کارشکنی روسها در تحويل سامانه موشکی اس ۳۰۰ آيا وزارت دفاع وپشتيبانی نيروهای مسلح برنامه ای برای ساخت وتوليد اين سامانه آغاز کرد ه است ؟ اظهار داشت: ساخت و توليد سامانه موشکی برد بلند در دستور کار اين وزارتخانه است.

وی تصريح کرد: به لطف خدا و همت متخصصان داخلی به زودی سامانه موشکی اس ۳۰۰ بومی را توليد خواهيم کرد.

وزير دفاع وپشتيبانی نيروهای مسلح در ادامه درباره فسخ قرارداد خريد سامانه موشکی اس ۳۰۰ از طرف روسيه خبرداد : هم اکنون درحال طی کردن مراحل حقوقی دريافت غرامت از روسيه هستيم.

گفتنی است که پيش از اين سردار وحيدی وزير دفاع و پشتيبانی نيرو های مسلح درباره برخی اخبار مبنی بر خريد سامانه موشکی S۳۰۰ از چين و ونزوئلا گفته بود که برنامه‌ای برای خريد S۳۰۰ از چين يا ونزوئلا نداريم.

به گزارش مهر ، پيش از اين نمايندگان مجلس شورای اسلامی طبق قرارداد خريد اس ۳۰۰ در سال ۲۰۰۷ خواستار شکايت از مقامات روسی و دريافت غرامت شده بودند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016