سه شنبه 4 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حکم اعدام برای “طارق عزیز” معاون صدام حسین، سحام نیوز

دقایقی پس از انتشارخبرمحکومیت طارق عزیزفرزند وی “زیاد عزیز” اعلام داشت که صدور چنین حکمی درواقع یک انتقام گیری است ونشان می دهد که اسناد انتشاریافته ازسوی “ویکیلیکس” معتبرهستند.

دادگاه عالی عراق امروز رای خود را در مورد “طارق توحنا عزیز” معاون رئیس جمهور عراق در دوران حکومت صدام حسین صادر کرد . در این حکم طارق عزیز به اتهامات گوناگون به “مرگ” محکوم شده است.

به گزارش منابع خبری از بغداد، دراین حکم گفته شده است که معاون صدام حسین در مرحله کنونی به جرم سرکوب تشکل های اسلامی محکوم شده است .

درحال حاضرمعلوم نیست که معاون سابق ریاست جمهوری درعراق به اتهامات دیگری مورد محاکمه قرارخواهدگرفت یا خیر. دقایقی پس از انتشارخبرمحکومیت طارق عزیزفرزند وی “ذیاد عزیز” اعلام داشت که صدور چنین حکمی درواقع یک انتقام گیری است ونشان می دهد که اسناد انتشاریافته ازسوی “ویکیلیکس” معتبرهستند.

طارق عزیز در دو دادگاه قبلی یک بار به اتهام مباشرت درقبل کسبه و باردوم به جرم مجبورکردن کردهای عراق به ترک مناطق اسکان خود به هفت سال زندان محکوم گردیده بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016