چهارشنبه 19 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مجلس انتقال نيروی انسانی به کلانشهرها را در طول برنامه پنجم ممنوع کرد، خبرآنلاين

سياست > برنامه پنجم - در راستای ساماندهی و کاهش نيروی انسانی و کوچک‌سازی دولت، هر گونه انتقال به کلانشهرها به جز در مورد مقامات و در موارد خاص ممنوع شد.

به گزارش خبرآنلاين، نمايندگان مجلس در جريان بررسی لايحه برنامه پنجم بندهايی از ماده ۶۵ مکرر را تصويب کردند که بر اساس آن، به منظور ساماندهی و کاهش نيروی انسانی و کوچک‌سازی دولت هر گونه انتقال به کلانشهرها به جز در مورد مقامات و موارد خاص ممنوع شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين حکم و ساير مقررات مربوط به انتقال و ماموريت کارکنان رسمی و ثابت بين دستگاه‌ها در مورد کارکنان پيمانی و قراردادی (در طول قرارداد) قابل اجراست و موارد خاص با تشخيص کارگروهی با عضويت نمايندگان معاونت برنامه ريزی و معاونت توسعه و مديريت سرمايه انسانی رئيس جمهور و دستگاه متبوع تعيين می‌شود.

همچنين بر اساس جزء ۲ اين ماده هر گونه به‌کارگيری افرادی که در اجرای قوانين و مقررات بازخريد يا بازنشسته شده يا می‌شود (به استثنای مقامات و اعضای هيئت علمی و فرزندان شهدا و ايثارگران) در دستگاه‌های اجرايی يا دارای رديف يا هر دستگاهی که به نحوی از انحا از بودجه کل کشور استفاده می‌کند، ممنوع و همچنين هر گونه پرداخت از هر محل و تحت هر عنوان به افراد بازنشسته و بازخريد توسط دستگاه‌ها ممنوع است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016