دوشنبه 17 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فرصت چهار ماهه برای خروج ۴۰ درصدی دستگاه‌ها از تهران، ايسنا

معاون توسعه مديريت و سرمايه انسانی رييس جمهوری گفت: مقرر شده دستگاه‌های اجرايی تا ۴۰ درصد از کار خود را به خارج از تهران منتقل کنند که تا پايان امسال اين موضوع پيگيری می‌شود تا به يک نتيجه نهايی برسيم.

به گزارش ايسنا، لطف‌الله فروزنده دهکردی در گفت‌وگوی اختصاصی با پايگاه اطلاع رسانی دولت درباره تاکيد رييس جمهوری بر دورکاری ۴۰ درصد از کارمندان و خروج تعدادی از تهران اظهار کرد: با توجه به گفته‌های رييس جمهوری درباره دورکاری، اين بحث در هيات دولت هم تاييد و مقرر شد در هر وزارتخانه‌ای که امکان انجام شغل به صورت دورکاری وجود دارد، آن شغل به صورت دورکاری انجام شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: در حال حاضر يک تيم کارشناسی با تک تک وزارتخانه‌ها در حال مذاکره است تا مشاغلی که می‌شود به صورت دورکاری انجام داد، مشخص شود.

معاون توسعه مديريت و سرمايه انسانی رييس جمهوری خاطرنشان کرد: به طور معمول مشاغلی که ارباب رجوع ندارد و در واقع نيازمند کار تخصصی و فکری است و می‌توان به صورت الکترونيکی انجام داد، در رديف طرح دورکاری قرار خواهند گرفت.

فروزنده در پاسخ به اين سوال که وضعيت خروج برخی از دستگاه‌های اجرايی از تهران در حال حاضر به چه صورت است، اظهار کرد: الان قرار شده هر دستگاهی ۴۰ درصد از ساختار خود را به خارج از تهران منتقل کند و اين بحث را تا پايان امسال پيگيری می‌کنند که انشاءالله به يک نتيجه نهايی برسانيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016