پنجشنبه 20 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رضا خندان: در ملاقاتی که امروز با نسرين ستوده داشتم، اعلام کرد هنوز در اعتصاب غذاست، مدرسه فمينيستی

مدرسه فمينيستی: امروز پنج شنبه ۲۰ آبان ماه، همسر و خواهر و برادر نسرين ستوده برای ملاقات با وی به زندان ا وين مراجعه کردند و توانستند با وی ۱۰ دقيقه ملاقات کابينی داشته باشند.

رضا خندان، همسر نسرين ستوده، که پس از دو ماه و نيم توانست برای اولين بار همسرش را ملاقات کند به مدرسه فمينيستی گفت: نسرين ستوده در اين ملاقات به ما اعلام کرد که به درخواست دوستان و وکلايش اعتصاب خشک اش را شکسته ولی تا رسيدن به خواسته‌هايش، اعتصاب غذايش را به صورتی که فقط از آب استفاده کند ادامه داده و خواهد داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رضا خندان سپس افزود: «همسرم هنوز در اعتصاب غذاست و فقط پس از ۹ روز اعتصاب خشک، به تقاضای وکلايش فقط آب می خورد ولی غذا نمی خورد».

نسرين ستوده در اين ملاقات به همسرش گفته است: تاکنون جمعا ۳ مقام قضايی و امنيتی قول داده‌اند که ايشان را با تبديل قرار آزاد خواهند کرد ولی هيچکدام به وعده‌هايشان عمل نکرده‌اند. بنابراين من اعتصاب غذايم را به صورت اعتصاب غذای تر، ادامه می دهم.

رضا خندان در بازگشت از اين ملاقات گفت: «من اصلا نسرين را نشناختم، چون چهره اش آنقدر تکيده شده بود که نمی توانستم تشخيص دهم او همسرم است. نسرين که قبل از زندان ۵۷ کيلو بيشتر وزن نداشت در اين مدت زندان حدود ۱۳ کيلو لاغر شده بود و ديگر چهره اش قابل تشخيص برايم نبود.» سپس او افزود: «نسرين گفت که در اين مدت اعتصاب غذايش ۲ بار زير سرم رفته است».


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016