یکشنبه 23 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير آموزش و پرورش: برای تکرارنشدن تنبيه ‌بدنی دانش‌آموزان نمی‌توان برنامه‌ريزی کرد، فقط می‌توان ابراز تاثر کرد، ايلنا

- معلمان ما با شيوه‌های جديد، کار می کنند اما به هر حال در هر کشوری ممکن است اتفاقی بيفتد که مورد تائيد کسی نيست و هرکس هم بشنود ناراحت می‌شود
- برای اين اتفاق‌های ناگوار نمی‌شود برنامه‌ريزی کرد اما باعث تاثر شديد ما می‌شود


ايلنا : وزير آموزش و پرورش در مورد مرگ يک دانش‌آموز به علت تنبه و آتش سوزی مجتمع آموزشی گفت: برای اين اتفاق‌های ناگوار نمی‌شود برنامه‌ريزی کرد اما باعث تاثر شديد ما می‌شود .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار ايلنا ، حميدرضا حاجی‌بابايی پرورش درباره تنبيه بدنی دانش‌آموز زاهدانی که گفته می‌شود دليل فوت او بوده است گفت: معلمان ما با شيوه‌های جديد، نوين، موثق و با عشق کار می کنند اما به هر حال در هر کشوری ممکن است اتفاقی بيفتد که مورد تائيد کسی نيست و هرکس هم بشنود ناراحت می‌شود.
همچنين او از تشکيل هياتی برای بررسی علت آتش‌سوزی در يک مجتمع آموزشی در زاهدان که منجر به مرگ يک دانش‌آموز شد خبر داد و افزود بايد بايد بررسی کنيم که دليل اين اتفاقها چه بوده است.
حاجی‌بابايی گفت : اينکه در طول سال آتش‌سوزی‌های مختلفی در کشور رخ می‌دهد، گفت: هر سال چند هزار مدرسه ساخته می‌شود که استاندارد هستند اما قطعا اينگونه هم نيست که همه مدارس ما ايمنی کافی را داشته باشند.
حاجی‌بابايی همچنين در واکنش به انتقادهای رئيس کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس و برخی از نمايندگان شهرهای مختلف اعلام کرده‌اند که برخی از مدارس همچنان معلم ندارند" گفت: اتفاقا امسال ما انبساط کلاسها را داشته‌ايم و حتی در روستاهای کشور هشت‌هزار مجتمع آموزشی ايجاد و سعی کرديم معلم اعزام کنيم.
و افزود بايد از آقای عباسپور پرسيد: که آيا ايشان در وزارت آموزش و پرورش نکته‌ی مثبتی هم می‌بينند يا خير؟


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016