سه شنبه 23 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تمام شرکت های صنعتی و معدنی ملزم به ترک تهران شدند، مهر

معاون وزير صنايع و معادن از الزام تمامی شرکتهای صنعتی و معدنی زيرمجموعه اين وزارتخانه به ترک تهران خبر داد و اعلام کرد از اين پس هيچ کارمند شرکت غير توسعه‌ای نمی‌تواند در تهران بماند.
ايرج نديمی در گفتگو با مهر با اشاره به الزام زير مجموعه‌های وزارت صنايع و معادن به خروج از تهران گفت: تمامی شرکتها و سازمانهای غير توسعه ای اين وزارتخانه ملزم به خروج از تهران و انتقال به استانهای ديگر شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


معاون حقوقی و امور مجلس و استانهای وزارت صنايع تاکيد کرد که حتی يک کارمند شرکت غير توسعه ای نمی تواند در تهران بماند؛ مگر اينکه مجوزهای لازم برای حضورش در تهران کسب شود.

به گفته وی، تنها وزارت صنايع و معادن و دو سازمان توسعه ای اجازه حضور در تهران را دارند که در صورت حمايت دولت و ارايه تخفيفها برای خريد زمين آنها نيز آمادگی خروج از تهران را دارند.

نديمی با اشاره به برخی استثناها در انتقال زيرمجموعه های وزارت صنايع، اظهار داشت: آن دسته از شرکتهای زير مجموعه وزارت صنايع که در راستای اهداف اصل ۴۴ قانون اساسی فعاليت می کنند از جمله ايدرو و ايميدرو در تهران باقی می مانند که در صورت فراهم شدن شرايط انتقال به اطراف تهران، آنها نيز از تهران خارج می شوند.

به گفته اين معاون حقوقی وزارت صنايع، تعداد محدودی از کارمندان شرکتهای زير مجموعه برای انجام برخی کارها هنوز در تهران هستند که با دستور وزير حقوق خود را دريافت می کنند که آنان نيز به استانهای مربوطه منتقل خواهند شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016