جمعه 23 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ديدار جمعی از فعالين سياسی و دانشجويی صنعتی نوشيروانی بابل با پدر سيد ضياء نبوی، دانشجونيوز

جمعی از فعالين دانشجويی دانشگاه صنعتی نوشيروانی بابل به ديدار سيد علی اکبر نبوی پدر سيد ضياالدين نبوی سخنگوی شورای دفاع از حق تحصيل رفتند.

به گزارش دانشجو نيوز، در اين ديدار که در تهران انجام شد، سيد علی اکبر نبوی ضمن توضيحاتی در مورد پرونده فرزندش خاطر نشان کرد:" متاسفانه مسئولين از مسائل و مشکلات خانواده بنده آگاه بودند و با وجود قول هايی مبنی بر عدم تبعيد فرزندم به خوزستان، خلاف آن عمل نمودند."



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در اين ديدار دانشجويان ضمن ارائه گزارشی مبنی بر حمايت های صورت گرفته از سيد ضياء نبوی از ايجاد کمپين در اعتراض به تبعيد سيد ضيا نبوی و با شرکت چهره های سرشناس و فعالين حقوق بشری خبر دادند.

فعالين دانشجويی دانشگاه صنعتی نوشيروانی بابل ضمن ارائه راهکارهايی برای حمايت از سيد ضيا نبوی، خاطرنشان کردند که از هرگونه حمايت و کمک جهت بهبود وضعيت اين فعال دانشجويی و خانواده اش دريغ نخواهند کرد. در پايان سيد علی اکبر نبوی از کليه دوستان و فعالين دانشجويی و سياسی دعوت به عمل آورد که به منزل شخصی وی در روستای چاشم از توابع شهر سمنان بيايند و عنوان کرد: " وضعيت جسمی و روحی مادر سيد ضيا بسيار نامساعد است و به همين دليل از همه شما دوستان و فعالين سياسی و ... دعوت می کنم که با حضور در منزل شخصی بنده در روستای چاشم موجب تسلای خاطر مادر سيد ضيا شويد."


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016