سه شنبه 2 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گزارش آمانو درباره ايران امروز منتشر می‌شود، ايلنا

مديرکل آژانس بين‌آلمللی انرژی اتمی امروز ـ‌سه‌شنبه‌ـ‌ به طور غير رسمی گزارش جديد خود در مورد فعاليت‌های صلح‌آميز هسته‌‌ای ايران را در شورای حکام آژانس مطرح می‌کند.


ايلنا: مديرکل آژانس بين‌آلمللی انرژی اتمی امروز ـ‌سه‌شنبه‌ـ‌ گزارش جديدی درباره برنامه و فعاليت‌های هسته‌ايی ايران به ۳۵ عضو شورای حکام می‌دهد.
به گزارش ايلنا به نقل از رويترز، «يوکيا آمانو» امروز به طور غير رسمی گزارش جديد خود در مورد فعاليت‌های صلح‌آميز هسته‌‌ای ايران را در شورای حکام آژانس بين‌المللی انرژی اتمی مطرح می‌کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


پيش از اين، گزارش ماه سپتامبر آمانو منجر به انتقاد ايران و جانبدارانه خواندن آن توسط تهران شد.
مدير کل آژانس بين‌المللی انرژی اتمی در آن گزارش مدعی شد که به‌خاطر اين‌که تهران همکاری کاملی با ناظران آژانس نداشته است، نمی‌تواند تائيد کند که تمامی فعاليت‌های هسته‌‌ای تهران صلح‌آميز است.
آمانو همچنين ايران را به‌خاطر جلوگيری از حضور بازرسان و مانع ايجاد کردن در مسير تحقيقات اين سازمان سرزنش کرد.
شورای امنيت سازمان ملل ۹ ژوئن سال جاری چهارمين قطعنامه خود در رابطه با برنامه هسته ای ايران را تصويب کرد که در آن محدوديت‌های جديدی برای فعاليت‌های تجاری-بازرگانی و مالی ايران در نظر گرفته شده و همچنين سرمايه گذاری‌های خارجی در طرح‌‌های هسته‌ای اين کشور را ممنوع کرده است.
اين در حالی است که تهران بارها بر صلح آميز بودن فعاليت‌های هسته‌ای خود تاکيد کرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016