پنجشنبه 4 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سياوش حاتم، فعال دانشجويی، بازداشت شد، دانشجونيوز

سياوش حاتم، فعال دانشجويی و دبير سابق انجمن اسلامی دانشگاه بوعلی همدان روز سه شنبه اين هفته توسط مامورين وزارت اطلاعات بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش دانشجونيوز، سياوش حاتم دبيرسابق انجمن اسلامی دانشگاه بوعلی سينا همدان است که پيش از اين و در پی اعتراضات انتخاباتی سال گذشته بازداشت و پس از مدتی با قيد ضمانت آزاد شده بود. اين فعال دانشجويی به درخواست نيروهای امنيتی و توسط مسئولين دانشگاه بوعلی از دانشگاه محل تحصيل خود اجبارا به دانشگاه شهيد بهشتی تهران منتقل شده بود.

بنابه گفته نزديکان اين فعال دانشجويی، وی در حالی که در جلسه رسمی امتحان در دانشگاه شهيدبهشتی حضور داشته توسط مامورين وزارت اطلاعات بازداشت و به خارج از دانشگاه منتقل شده است. سپس مامورين وزارت اطلاعات وی را به منزل شخصی اش برده و پس ازتفتيش منزل و ضبط کامپيوتر و وسائل شخصی اش، او را به مکان نامعلومی منتقل کرده اند. مامورين اطلاعاتی در پاسخ به اعضا خانواده سياوش حاتم، علت بازداشت وی را تنها "پرسيدن چند سوال" عنوان کرده اند.

لازم به ذکر است که در هفته های پيش نيز ۴ عضو منتخب شورای مرکزی دفترتحکيم وحدت يعنی علی قليزاده، عليرضا کيانی، محسن برزگر و محمد حيدرزاده بازداشت شده بودند. گمانه زنی می شود اين بازداشت ها در آستانه ۱۶ آذر و با هدف ايجاد رعب در ميان فعالين دانشجويی صورت می گيرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016