جمعه 5 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انتقال پيمان کريمی به سلول انفرادی پس از ضرب و شتم توسط پزشک زندان، هرانا

خبرگزاری هرانا - پيمان کريمی از بازداشت شدگان حاضر در بند ۳۵۰ در شب عيد غدير به سلول انفرادی بازداشتگاه ۲۴۰ اوين منتقل شد.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، پيمان کريمی در شرايط وخيم و اضطراری جسمی به سر می برد به طوری که در ماهای اخير به دفعات از بند ۳۵۰ اوين به بهداری داخل زندان و بيمارستان طالقانی تهران منتقل شده است در شب عيد غدير به دليل شکايت مسئولان بهداری زنذان اوين جهت تنبيه به بازداشتگاه ۲۴۰ و سلول انفرادی منتقل شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مراجعات مکرر پيمان کريمی به بهداری اوين به دليل افت فشار پی در پی فشار خون و تزريق ۱۰۸ واحد انسولين در طول شبانه روز سبب بی تفاوتی و عدم رسيدگی به بيمار شده که اين رفتار غيرمسئولانه پزشک و بهياران موجب اعتراض پيمان کريمی واقع شده که در پی اين اعتراض مسئولان بهداری به جای اصلاح رفتارخود شروع به ضرب و شتم وی نموده و وی را آماج حملات مشت و لگد خود قراردادند و سپس در اقدامی پيش دستانه از وی شکايت نموده و و درشب عيد غدير در حاليکه وی در شرايط اضطراری پزشکی قرار داشت به زندان انفرادی منتقل کردند.

شايان ذکر است که در پی انتقال وی به سلول انفرادی وی مسئولان زندان را تهديد به اعتصاب غذا و دارو نموده است که باعث افزايش نگرانی ها درخصوص اوضاع جسمی ايشان گشته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016