شنبه 6 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تخفيف در احکام سه عضو دربند دفتر تحکيم وحدت، کميته دانشجويی دفاع از زندانيان سياسی

کميته دانشجويی دفاع از زندانيان سياسی: ميلاد اسدی، علی جمالی و علی مليحی سه عضو دربند سازمان دانش آموختگان ايران (ادوار تحکيم وحدت) مشمول تخفيف واقع شدند.

بنا به گزارش های رسيده به کميته دانشجويی دفاع از زندانيان سياسی، ميلاد اسدی عضو شورای مرکزی سازمان دانش آموختگان ايران (ادوار تحکيم)، علی جمالی عضو شورای مرکزی و مسئول کميته سياسی سازمان و همچنين علی مليحی روزنامه‌نگار، عضو شورای سياست‌گذاری و مسئول روابط عمومی اين سازمان که پيش از اين و در جلسات جداگانه ای به رياست قاضی محمد مقيسه مجموعا به تحمل ۱۵ سال حبس محکوم شده بودند، مشمول تخفيف واقع شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


از کم و کيف اين احکام اطلاعی در دست نيست و اطلاعات تکميلی متعاقبا منتشر خواهد گرديد.

ميلاد اسدی دبير واحد فرهنگی- اجتماعی و عضو شورای مرکزی سازمان دانش آموختگان ايران (ادوار تحکيم) می باشد که آذرماه سال گذشته دستگير و نوزدهم ارديبهشت ماه سال جاری در شعبه‌ی ۲۸ دادگاه انقلاب به رياست قاضی مقيسه به هفت سال و نيم زندان محکوم گرديد. وی همچنين در دادگاهی ديگر در چهاردهم شهريورماه سال جاری، به همراه بهاره ديگر عضو اين سازمان که به ۹ سال زندان محکوم گرديده، به اتهام اخلال در نظم عمومی از طريق حضور در مقابل زندان اويل در سال تحويل سال ۱۳۸۸، در شعبه ۱۰۵۳ دادگاه عمومی جزايی مجددا مورد محاکمه قرار گرفت.

علی جمالی عضو شورای مرکزی و مسئول کميته سياسی سازمان دانش آموختگان ايران (ادوار تحکيم) نيز در ۳۱ مرداد سال جاری ر محل کار خود بازداشت، و به اتهام "توهين به رهبری"، "توهين به رييس جمهور"، "تبليغ عليه نظام" و "تجمع و تبانی برای بر هم زدن امنيت داخلی" از سوی شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب به رياست قاضی مقيسه به چهار سال حبس تعزيری محکوم و هم اکنون در انتظار رای دادگاه تجديد نظر بسر می برد.

همچنين علی مليحی روزنامه‌نگار، عضو شورای سياست‌گذاری و مسئول روابط عمومی اين سازمان که از بيستم بهمن ماه سال گذشته در بازداشت بسر می برد، در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب اسلامی تهران به رياست قاضی مقيسه به اتهام "اجتماع و تبانی عليه نظام"، "تبليغ عليه نظام"، "شرکت در تجمعات غيرقانونی"، "نشر اکاذيب" و "توهين به رييس جمهور" در سوم مردادماه سال جاری به چهار سال حبس تعزيری محکوم شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016