یکشنبه 7 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تداوم بی‌ توجهی‌ و عدم صدور مرخصی برای حامد روحی‌ نژاد، رهانا

خبرگزاری حقوق بشر ايران - رهانا
پدر حامد روحی‌ نژاد در گفتگو با رهانا از تداوم وخامت حال پسرش و همچنين بی‌ توجهی‌ مسئولان به وضعيت پزشکی‌ او خبر داد.

در حالی‌ که در ماه‌های گذشته وضعيت جسمی‌ و روحی‌ حامد روحی‌ نژاد وخيم گزارش شده است ، پدر او از تداوم بی توجهی‌ مسئولان زندان به وضعيت پزشکی‌ پسرش خبر داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


محمد رضا روحی‌ نژاد در گفتگو با رهانا ، سامان خبری خانه حقوق بشر ايران گفت : «مسئولان زندان زنجان همچنان از دسترسی‌ حامد به پزشک و بيمارستان جلوگيری ميکنند و در اين مدت تنها اجازه داده اند که تعدادی آمپول به او تزريق شود.»

پدر حامد روحی‌ نژاد که پس از حدود دوماه توانست در هفته گذشته فرزندش را در زندان زنجان ملاقات کند، گفت : «با پيگيری هايی که انجام دادم متوجه شدم نامه‌ای جداگانه روی پرونده گذشته اند که بر مبنای آن هرگونه عفو و مرخصی منوط به دستور از دادستانی تهران است با اين حال من در اين مورد نامه‌ای به آقای اژه‌ای نوشتم ايشان هم گويا طی‌ نامه‌ای از آقای دولت آبادی خواسته است که به تسهيل شرايط حامد کمک کند که در روز‌های آينده اميد وارم اجرا شود.»

لازم به ذکر است مسئولان ذيربط عليرغم بيماری شديد و خطارات جانی بيماری ام اس ، همواره بی‌ توجهی‌ نشان داده اند که به نظر می رسد عمدی و به خواست جريانات امنيتی و اطلاعاتی‌ صورت می‌‌پذيرد .

حامد روحی نژاد دانشجوی رشته فلسفه، از اردی بهشت ماه سال ۸۸ تاکنون به اتهام عضويت در يکی از گروهای مخالف نظام در زندان نگهداری می شود و از حق داشتن حتی يک روز مرخصی استعلاجی نيز محروم بوده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016