دوشنبه 8 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گزارش فارس از ترور دو استاد دانشگاه

- آمريکا و رژيم صهيونيستی امروز دو استاد بسيجی دانشگاه شهيد بهشتی را ترور کردند

خبرگزاری فارس: عوامل آمريکا و رژيم صهيونيستی امروز در پی نااميدی از فرار مغزهای ايران به خارج، اقدام به حذف فيزيکی و ترور دو استاد بسيجی دانشگاه شهيد بهشتی کردند که يکی از اساتيد شهيد و استاد ديگر به اتفاق همسرش مجروح شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار سياسی خبرگزاری فارس، تروريست‌ها ابتدا اقدام به ترور استاد شهرياری و سپس اقدام به ترور استاد فريدون عباسی دوانی در مقابل دانشگاه شهيد بهشتی کردند.
هر دو استاد به يک شيوه اما در محل های جداگانه و حوالی ساعت ۷:۴۵ مورد ترور قرار گرفتند. مکانيزم اقدام تروريست‌ها به اين شکل بود که موتور‌سواران تروريست نزديک خودروی حامل استاد شده و با چسباندن يک بمب به ماشين از آن فاصله گرفته و سپس خودرو را منفجر می کردند.
استاد دکتر مجيدشهرياری بلافاصله و درجا پس از انفجار پژوی ۴۰۵ به مقام شهادت نائل شد و استاد فريدون عباسی با همين شيوه در خودروی پژو ۲۰۶مقابل دانشگاه شهيد بهشتی ترور شد. وی و همسرش بلافاصله به بيمارستان منتقل و تحت مداوا قرار گرفتند. دکتر فريدون عباسی دوانی استاديار پايه ۲۰ و استاد نمونه کشوری در سال ۸۶و معاون سابق دانشجويی دانشگاه شهيد بهشتی و از اساتيد بسيجی کشور است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016