پنجشنبه 11 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بی خبری از وضعيت و محل بازداشت سردار عزلتی مقدم، جرس

جرس: با گذشت سه هفته از بازداشت محمد عزلتی مقدم، رئيس کميته ايثارگران ستاد ميرحسين موسوی، هنوز هيچ نهادی مسئوليت بازداشت اين سردار جنگ را بعهده نگرفته و پيگيری های خانواده وی نيز هم به نتيجه ای نرسيده است.

رئيس کميته ايثارگران ستاد موسوی که از سرداران دفاع هشت ساله بوده و در انتخابات رياست جمهوری سال گذشته نيز مسئول کميته ايثارگران ستاد ميرحسين موسوی بود، چهارشنبه ۱٩ آبان ماه امسال، در پی ديدار جمعی از سرداران جنگ با موسوی، بازداشت شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سامانه های خبری همان زمان اعلام کردند که سردار عزلتی مقدم پس از دستگيری، تماس کوتاهی - از محل نامشخص - با خانواده خود داشته است، اما منابع خبری جرس روز چهارشنبه دهم آذر ماه خاطرنشان کردند، بعد از سه هفته بی خبری خانواده، در پی مراجعات آنها به دادگستری، مسئولين آنجا گفته اند که نام و مشخصات ايشان در شبکه و ليست آنها نمی باشد و زندان اوين هم اجازه ورود به خانواده ايشان را نداده و گفته به دادستانی مراجعه کنيد که در دادستانی هم کسی پاسخگوی آنها نبوده و نيست.

اين منبع خبری خاطرنشان کرد "هنوز مشخص نيست اين سردار جنگ، اکنون در کجا و توسط چه اشخاصی و به چه اتهامی بازداشت شده است.

گفتنی است سردار مقدم، سابقه عضويت در دفتر سياسی سپاه پاسداران، حضور در جبهه‌های جنگ و رياست نمايشگاه هوايی وزارت دفاع را در کارنامه خود دارد.

لازم به يادآوری است بازداشت رئيس کميته ايثارگران ستاد موسوی، در بازگشت از ديدار جمعی از سرداران جنگ با ميرحسين انجام پذيرفت. در ماههای اخير، برخوردهايی از اين دست با بسياری از ملاقات‌کنندگان با مهندس موسوی صورت گرفته و علاوه بر ديگر محدوديت‌های ايجاد شده برای موسوی، در مواردی از ملاقات افراد با او جلوگيری شده و يا ديدارکنندگان پس از ملاقات با موسوی، بازداشت شده‌اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016