جمعه 19 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اميرهادی انواری، يکی ديگر از خبرنگاران روزنامه شرق بازداشت شد، جرس

در ادامه موج بازداشت روزنامه نگاران و فعالان مطبوعاتی،يکی ديگر از خبرنگاران روزنامه شرق نيز، ۱٨ آذرماه بازداشت شد.
به گزارش جرس، اميرهادی انواری، خبرنگار حوزه اقتصادی بود که سابقه فعاليت در روزنامه اعتماد و ديگر روزنامه های اصلاح طلب را دارد.

گفتنی است روز سه شنبه هفته اخير (۱۶ آذرماه) نيز، ماموران امنيتی به ساختمان روزنامه شرق يورش بردند و فرزانه روستايی، کيوان مهرگان و احمد غلامی و سرمايه گذار اين روزنامه علی خدابخش را بازداشت نمودند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


هنوز از علت بازداشت انواری خبری منتشر نشده است، اما دادستان تهران، بازداشت روزنامه نگاران شرق را، "دلايل امنيتی" اعلام نموده بود.

روزنامه شرق تاکنون سه بار در سال‌های ٨٢، ٨٥ و ٨٦ مورد فشار و توقيف شده بود، که اولين بار اين در سال ٨٢ با چاپ مطلبی در صفحه ويژه مشروطه تا پای توقيف پيش رفت، اما در نهايت، حکم توقيف آن، به حکم تغيير مدير مسئول تبديل شد.

در ۲۰ شهريور ماه سال ۱۳۸۵ نيز، به خاطر انتشار کاريکاتوری که در آن در يک صفحه شطرنج، اسب و الاغی ترسيم شده بود و بر گرد سر الاغ، هاله‌ای از نور مشاهده می‌شد، (همزمان با ادعای احمدی نژاد در مورد داشتن هاله نور) توقيف شد که پس از مدتی به حکم دادگاه، انتشار خود را از سر گرفت.

اين روزنامه در ۱۵ مرداد ۸۶ ، به اتهام انتشار مطالب "خلاف عفت عمومی"، از سوی هيات نظارت بر مطبوعات توقيف گرديد، که شعبه ۷۶ دادگاه کيفری استان تهران، ۲۴ شهريور ماه با نقض حکم هيات نظارت، رای به رفع توقيف آن داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016