چهارشنبه 17 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ادامه منع تلفن زدن برای هنگامه شهيدی در زندان پس از انتقال به بند عمومی، کمپين بين المللی حقوق بشر

يکی از نزديکان هنگامه شهيدی روزنامه نگار زندانی به کمپين بين المللی حقوق بشر در ايران گفت که روز سه شنبه خانواده وی با او در زندان اوين ملاقات کرده اند. در اين ديدار هنگامه شهيدی که هم اکنون ممنوع از تلفن زدن است به خانواده خود گفته است که پس از دو هفته اعتصاب غذا به بند عمومی منتقل شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


او پيش از اين به مرخصی استعلاجی آمده بود که در ميانه زمان مرخصی بار ديگر به زندان فراخوانده شد و معالجاتش ناتمام ماند. او پيش از اين همراه با برخی ديگر از فعالان دانشجويی و زنان به بند متادون زندان اوين منتقل شده بود. در طی مدت اعتصاب غذا وی چندين بار به بهداری زندان منتقل شد.

به گفته منبع ياد شده زهرا بهمراهی نيز به بند عمومی منتقل شده است. هنگامه شهيدی چهار ماه است که نمی تواند با خانواده خود تماس تلفنی داشته باشد.

هنگامه شهيدی روزنامه نگاری که پس از بيش از چهار ماه زندان درتاريخ ۱۰ آبان ۸۸ با قراروثيقه از زندان آزاد شده بود بار ديگر در اسفندماه همان سال بازداشت و به زندان اوين منتقل شد. شهيدی روزنامه نگار در اثنای فعاليت های انتخاباتی در ستادمهدی کروبی فعاليت داشت. او به ۶ سال زندان محکوم شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016