چهارشنبه 17 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انتقال هنگامه شهيدی و زهرا بهرامی به بند عمومی زنان اوين، رهانا

خبرگزاری حقوق بشر ايران - رهانا
هنگامه شهيدی روزنامه‌نگار و زهرا بهرامی شهروند ايرانی ـ هلندی روز يک‌شنبه هفته جاری به بند عمومی زنان زندان اوين منتقل شده‌اند.

ماه گذشته در اقدامی غير قانونی و بر خلاف اصل تفکيک و طبقه‌بندی زندانيان، تمام زنان زندانی سياسی بند عمومی زنان زندان اوين به بند متادون که محل نگهداری مجرمين خطرناک و فاقد استاندارهای لازم زندان است منتقل شده بودند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش رهانا، هنگامه شهيدی روزنامه‌نگاری که به ۶ سال زندان محکوم شده نيز بعد از عدم تمديد مرخصی و بازگشت به زندان به اين بند منتقل شده بود. در طی روزها گذشته با موافقت با بازگشت وی و زهرا بهرامی به بند عمومی، روز يک‌شنبه اين دو نفر به اين بند زندان اوين منتقل شدند.

اين در حالی است که در حال حاضر ۱۶ زندان زن سياسی از جمله بهاره هدايت، مهديه گلرو، عاطفه نبوی و… همچنان در بند متادون بدون حق استفاده از تماس تلفنی، در شرايط امنيتی و در سلول‌های دربسته به سر می‌برند.

زهرا بهرامی، شهروند ايرانی –هلندی تبار است که از تاريخ ۶ دی ماه ۱۳۸۸ بازداشت شده و و مدت‌ها در سلول‌های انفرادی زندان اوين به سر می‌برد. اين زندانی که از بازداشت شدگان روز عاشورا است، همچنان بدون صدور حکم در بازداشت به سر می‌برد و تهديد به صدور حکم اعدام شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016